Karla skriver:
Ja, jeg er virkelig begyndt at tage på. Begyndte først at tage sådan rigtigt på da jeg ramte 17+0. Efter det tog jeg over et kg på om ugen de efterfølgende to uger. Og dernæst var det ca. 500 gram. Men nu, hvor jeg rammer 21+0 imorgen, har jeg taget 1, 7 kg på, på én uge. Og maven er vokset 5 cm i omkreds. Er helt i chok! 
Ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre for, at vægten ikke eksploderer resten af graviditeten. Har taget 6 kg på indtil videre, og er jo kun lige halvvejs.
Hvad kan jeg gøre? Dyrker det motion jeg kan holde til, og jeg forsøger at spise sundt og varieret. Spiser mange små måltider i løbet af dagen, da jeg simpelthen føler jeg er sulten konstant. Spiser så til gengæld ikke meget til måltiderne.
Slap du bare af
Jeg er i dag 25+1 og har taget 11 kg. på. Jeg har efterhånden opgivet at følge med vægten, da den må siges at have et liv for sig selv
For lige meget hvad jeg spiser, så tager jeg på og spiser hverken mere eller mindre end, inden jeg blev gravid.
Jeg er kommet frem til følgende vægtfordeling: 1 - 1 1/2 kg. på brysterne. Er vokset to skål størrelser allerede. Er vokset fra en 65I til nu at skulle bruge en str. 70J. 70 fordi maven jo fylder mere op ad til og under brystet. 1 kg. væske i bentøjet og forventer at det stiger, som graviditeten skrider frem og 1 kg. på hver hofte-/ balle-/ lårområde
Det efterlader 6,5 kg., som vist må være graviditeten i sig selv og som sidder lige på mavsen 
Kan fortælle at da jeg var gravid med min søn, havde jeg, da jeg var 26+3 taget 11 kg. på (så næsten det samme som nu) og endte med at have taget 16 kg. på, da jeg nåede termin. Så hastigheden for hvor hurtigt killoene kommer på skulle meget gerne sænke sig 
Desuden ser du meget flot gravid ud og 6 kg. er slet ikke for meget. Det er helt perfekt for hvor langt du er henne 
Anmeld