Karla skriver:
Ja, jeg er virkelig begyndt at tage på. Begyndte først at tage sådan rigtigt på da jeg ramte 17+0. Efter det tog jeg over et kg på om ugen de efterfølgende to uger. Og dernæst var det ca. 500 gram. Men nu, hvor jeg rammer 21+0 imorgen, har jeg taget 1, 7 kg på, på én uge. Og maven er vokset 5 cm i omkreds. Er helt i chok! 
Ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre for, at vægten ikke eksploderer resten af graviditeten. Har taget 6 kg på indtil videre, og er jo kun lige halvvejs.
Hvad kan jeg gøre? Dyrker det motion jeg kan holde til, og jeg forsøger at spise sundt og varieret. Spiser mange små måltider i løbet af dagen, da jeg simpelthen føler jeg er sulten konstant. Spiser så til gengæld ikke meget til måltiderne.
Haha jeg har det præcis på samme måde

Føler bare vægten går op konstant og det er altså ikke fordi jeg sidder og æder dagen lang

Spiser ganske normalt, måske en lille smule oftere end før, men det er ofte bare en masse frugt..
Jeg er i 23. uge og har indtil videre taget 5 kg på og er snart oppe på 6 kg.
Er også bare vildt bange for hvad det ender med. Tror måske det bliver svært at holde sig inden for de 10-15 kilo som er anbefalet at tage på, hvis det fortsætter med at gå så hurtigt
Anmeld