Kan ikke stoppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

trunte89

Jeg har de sidst par dage lavet 'pandekager' af havregryn, banan, æg, mælk ( evt revet æble ) og så noget vanilje, kanel eller noget krydderi. Dt er rigtig lækkert og så med jordbær til!
Tænker, at det er et lidt bedre alternativ end rigtig kage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Chili

Team Putte skriver:

det er bare at prøve sig frem hvis det er noget der skal is til så er isis et godt alternativ til den fede flødeis

Jeg elsker også is gerne hjemmelavet
Men det hjælper ikke ligefrem... Alt for usundt

Måske skulle man prøve at lave sorbet

Anmeld

18. juli 2013

Chili

trunte89 skriver:

Jeg har de sidst par dage lavet 'pandekager' af havregryn, banan, æg, mælk ( evt revet æble ) og så noget vanilje, kanel eller noget krydderi. Dt er rigtig lækkert og så med jordbær til!
Tænker, at det er et lidt bedre alternativ end rigtig kage.

Det så jeg faktisk i en udsendelse, protein pandekager

Havde faktisk tænkt mig at prøve at lave dem, de lyder virkelig lækre! Hun sagde så bare man skulle lave dem med æggehvider, da blommen feder

Tak !

Anmeld

18. juli 2013

Albertsen92

Har slet ikke sådan noget hjemme, så frister det ikke.. For ellers spiser jeg det!

Hvis jeg endelig har noget et det mørk chokolade over 70%, helst højere, det er lækkert, mætter så man kun kan spise 1-2 stykker og stiller den søde tand

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Albertsen92 skriver:

Har slet ikke sådan noget hjemme, så frister det ikke.. For ellers spiser jeg det!

Hvis jeg endelig har noget et det mørk chokolade over 70%, helst højere, det er lækkert, mætter så man kun kan spise 1-2 stykker og stiller den søde tand

Jeg har aldrig været god til stærk chokolade synes det er for stærkt, desværre.. Min mor gør også sådan, kun kvalitet, men jeg kan ikke..

Hvorfor skal det være så svært at tabe sig

Anmeld

18. juli 2013

Albertsen92

Chili skriver:

Jeg har aldrig været god til stærk chokolade synes det er for stærkt, desværre.. Min mor gør også sådan, kun kvalitet, men jeg kan ikke..

Hvorfor skal det være så svært at tabe sig

Øv

Der er jeg så heldig at det er mit yndlings
Men der er bare intet at gøre når man har lyst til søde sager, jo mere forbudt det er, jo mere spændende bliver det

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Albertsen92 skriver:

Øv

Der er jeg så heldig at det er mit yndlings
Men der er bare intet at gøre når man har lyst til søde sager, jo mere forbudt det er, jo mere spændende bliver det

Ja, det er det...

Det er bare super træls, jeg tog kun 10kg på under graviditet og var så stolt! Min dreng vejede 3860g. 3800g moderkage ( ) også fostervand så ikke meget overskydende..
Men! Så blev jeg opereret for blindtarm 2 dage efter fødselen og måtte intet.. Også 4 måneder efter fødselen blev jeg opereret igen, måtte ingenting igen.. Så nu er det bare blevet vane at sidde og se tv når Oliver sover

Skal i gang

Undskyld det blev så langt

Anmeld

19. juli 2013

Mumto3

Chili skriver:

Det lyder spændende

Google bliver min ven i jagten på opskrifter

Det er detox opskrifter de bruger

God jagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.