Kan ikke stoppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
17 svar
3 synes godt om
18. juli 2013

Chili

Simpelthen! KAGE! er blevet min bedsteven (værste fjende )

Jeg kan sagtens spise sundt og varieret hele dagen! Men det går galt om aftenen... Så det lige en lagkage, så de lige drømmekage, så cupcakes osv osv..

Øv! Vil bare gerne smide 20kg.

Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

CaWi

Chili skriver:

Jeg kan sagtens spise sundt og varieret hele dagen! Men det går galt om aftenen... Så det lige en lagkage, så de lige drømmekage, så cupcakes osv osv..

Hvad gør i?

Herhjemme var jeg begyndt at tælle kalorier.
Men efter et par uger blev jeg simpelthen enig med mig selv, om at livet simpelthen vil være for kedeligt og trist hvis jeg blev ved med det.

Anmeld

18. juli 2013

Chili

CAWI skriver:

Herhjemme var jeg begyndt at tælle kalorier.
Men efter et par uger blev jeg simpelthen enig med mig selv, om at livet simpelthen vil være for kedeligt og trist hvis jeg blev ved med det.

Tæller heller ikke rigtig kalorier. Som dig løb jeg død for flere måneder siden!
Men nu hænger jeg bare på kage altid.. Kan ikke stoppe

Anmeld

18. juli 2013

Team Putte

Chili skriver:

Hvad gør i?

jeg ville bage sundere kager til om aftenen så der stadig er en lille sød haps når man sidder i sofaen sammen efter en lang dag

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Team Putte skriver:

jeg ville bage sundere kager til om aftenen så der stadig er en lille sød haps når man sidder i sofaen sammen efter en lang dag

Det kunne være en ide

Kan man bage med sødemiddel?

Anmeld

18. juli 2013

Team Putte

Chili skriver:

Det kunne være en ide

Kan man bage med sødemiddel?

det burde man Men vær obs på at nogle sødemidler får nogle til at spise mere prøv evt at søge paleo eller dukan opskrifter på desserter.. De plejer at være fornuftige

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Team Putte skriver:

det burde man Men vær obs på at nogle sødemidler får nogle til at spise mere prøv evt at søge paleo eller dukan opskrifter på desserter.. De plejer at være fornuftige

Tak for det

Må prøve mig frem.

Har godt siddet og kigget på raw cake nogle gange også, forestiller mig bare jeg ikke kan lide dem men må prøve det!

Anmeld

18. juli 2013

Mumto3

Chili skriver:

Tak for det

Må prøve mig frem.

Har godt siddet og kigget på raw cake nogle gange også, forestiller mig bare jeg ikke kan lide dem men må prøve det!

Jeg laver det ikke selv, men i min søns børnehave var der et par der ikke spiste sukker, mel mælkeprodukter M.m. De lavede de bedste kager!!! Når der var fælles kagebord var det altid deres kager der var væk i løbet af 5 sek. De var sikkert ikke fedtfattige ( dog helt uden smør) men de var lavet på masser af frugt. Frisk og tørret.

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Mumto3 skriver:

Jeg laver det ikke selv, men i min søns børnehave var der et par der ikke spiste sukker, mel mælkeprodukter M.m. De lavede de bedste kager!!! Når der var fælles kagebord var det altid deres kager der var væk i løbet af 5 sek. De var sikkert ikke fedtfattige ( dog helt uden smør) men de var lavet på masser af frugt. Frisk og tørret.

Det lyder spændende

Google bliver min ven i jagten på opskrifter

Anmeld

18. juli 2013

Team Putte

Chili skriver:

Tak for det

Må prøve mig frem.

det er bare at prøve sig frem hvis det er noget der skal is til så er isis et godt alternativ til den fede flødeis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.