Hvordan skal jeg fortælle kæresten det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

Anonym trådstarter

emmaemilie skriver:

Jeg købte et par af de der I  Dad sokker i H&M (de fandtes engang som enkeltvis). Dem havde jeg pakket ind.

Vores første graviditet var bestemt ikke planlagt, så jeg var lidt nervøs.

Jeg tog snakken med ham, da han kom hjem fra arbejde, og sagde, at jeg havde haft det mærkeligt et par dage, og at min menstruation ikke var kommet. "Jaaah?" svarede min kæreste, ret skeptisk. Så fortalte jeg ham, at jeg havde taget to graviditetstests, som jeg kunne vise ham, og så sagde han "Shit skat, det har vi jo slet ikke råd til"..
Dér kørte jeg de store skyts ind (jeg havde ikke tænkt mig at få en abort for noget!), og gav ham de små sokker. Han pakkede dem op og begyndte så at græde (jeg havde i øvrigt grædt hele tiden), og fik lige hulket "Tænk hvis det er en lille pige".. Og så var beslutningen taget: Vi skulle være forældre!

At den graviditet så endte i en MA, og den efterfølgende endte i en SA gjorde så bare, at han i denne 3. graviditet glæder sig helt ustyrligt meget til at blive far - og så er det endda en lille pige! 

Held og lykke med det!

De er virkelig søde de sokker !! Jeg er ked af at høre det med de 2 første graviditeter, og ønsker jer alt mulig held og lykke med den lille pige Tror også min kæreste ville blive overlykkelig for en lille pige, men nu må vi først se hvad han siger til at han skal være far

Som emmaemilie skrev, så er det måske bedre at "ødelægge" hans ferie med nyheden, jeg tror også bare at han vil blive lidt skuffet over, at jeg ikke fortalte ham det, da jeg fandt ud af det ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg har for et par dage siden fundet ud af at jeg er gravid, og Kjer vil gerne fortælle min kæreste det, men han er på ferie i Ungarn med sin familie i 4 uger !!

Er der nogen der har nogle gode råd, til hvordan jeg skal fortælle ham det, når er han et dernede ??

Jeg ville fortælle ham det med det samme. Det er JERES barn, ergo har han ret til at vide det fra starten af. Uanset om det er over sms, telefonopkald eller face2face. 

Jeg gav bare min kæreste de to teste der var tydeligt positive - og han kunne selvfølgelig se det samme som mig  

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg ville fortælle ham det med det samme. Det er JERES barn, ergo har han ret til at vide det fra starten af. Uanset om det er over sms, telefonopkald eller face2face. 

Jeg gav bare min kæreste de to teste der var tydeligt positive - og han kunne selvfølgelig se det samme som mig  

Det er rigtigt ... Nej, jeg fortæller ham det i dag, jeg kan ikke vente 4 uger ! Og, jeg er sikker på at han vil blive "sur" at jeg ikke har sagt det til ham... 

Skriver til ham, at jeg skal snakke med ham, så må det bliver over FaceTime eller Skype han får den store nyhed !

Anmeld

19. juli 2013

KTP86

SKYPE..! Så kan i se hinanden i øjnene (alt efter kvaliteten) når du fortæller ham nyheden  De fleste tlfer i dag har muligheden for instellationen af skype  

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

SKYPE..! Så kan i se hinanden i øjnene (alt efter kvaliteten) når du fortæller ham nyheden  De fleste tlfer i dag har muligheden for instellationen af skype  

Så er det skrevet til ham, og Skype er valget ÅHH JEG HAR SÅ ONDT I MAVEN !  

Anmeld

19. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Så er det skrevet til ham, og Skype er valget ÅHH JEG HAR SÅ ONDT I MAVEN !  

hvad sagde han!

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

hvad sagde han!

DET VAR ET AF DE LYKKELIGESTE ØJEBLIKKE I MIT LIV !! Han blev så glad, at han begyndte at græde, og begyndte at snakke om at få en lille prinsesse (vil helt klart blive fars pige, hvis det bliver en lille prinsesse) Han er bare så lykkelig over at skal være far !! Han tog også fusen på mig godt og grundigt, og vil have jeg skal komme til Ungarn så hurtigt som muligt, så vi er igang med at finde en flyafgang der går her en af dagene !  

Citat fra min dejlige kæreste, da jeg fortalte nyheden "HVA' ! HVAD SIGER DU ??? SKAL JEG VÆRE FAR ???!! DET ER LØGN !! VI SKAL HAVE EN LILLE PRINSSESE (så er det jo som om det bliver en Lille pige, men det har han vist allerede besluttet). KOM HERNED MED DET SAMME ! JEG SKAL VÆRE ......,  OMG JEG ER HELT RUNDT PÅ GULVET !! JEG ER VERDEN HELDIGESTE MAND !! TÆNK JEG SKAL VÆRE FAR, VI SKAL HAVE EN BARN!! JESUS !! F*** DET ER SÅ VILDT DET HER MAN !!! HVORNÅR SKAL DET VÆRE ?? MIN LILLE PRINSSESE, ELLER PRINS.... (Så holder han er lille pause, hvor der er ingen sf os der siger noget) DU TAR IKKE GAS PÅ MIG VEL SKAT ?! DET ER JO HELT UVIRKELIGT !! MIT STØRSTE ØNSKE ER LIGE GÅET I OPFLYLDELSE, VORES LILLE BABY!!  

Han hoppede næsten rundt, og shaver tårer i øjnene :') Har aldrig set gøen så glad før ! <3

Så spørger jeg ham så, håber du på en pige eller dreng ?? 

Kæresten "En pige er hvad jeg øsnker mig aller mest, men en dreng ville heller ikke være dårligt Skat, vi behøver heller ikke finde på navne jeg har fundet dem !! (Siger han med tårer og smiler over hele ansigtet), Mette til prinssesen og Tim til prinsen" 

Jeg havde allerede tårer ned af kinderne, men da han sagde det kom der endnu flere, de 2 navne er efter personer der har fyldt meget ligger vores liv, men som desværre ikke er iblandt os mere.. Tim efter min kærestes fætter, der døde for 3 år siden på en Gokartbane og Mette efter min søster der døde for 13 år siden... :') 

Anmeld

19. juli 2013

KTP86

Anonym skriver:

DET VAR ET AF DE LYKKELIGESTE ØJEBLIKKE I MIT LIV !! Han blev så glad, at han begyndte at græde, og begyndte at snakke om at få en lille prinsesse (vil helt klart blive fars pige, hvis det bliver en lille prinsesse) Han er bare så lykkelig over at skal være far !! Han tog også fusen på mig godt og grundigt, og vil have jeg skal komme til Ungarn så hurtigt som muligt, så vi er igang med at finde en flyafgang der går her en af dagene !  

Citat fra min dejlige kæreste, da jeg fortalte nyheden "HVA' ! HVAD SIGER DU ??? SKAL JEG VÆRE FAR ???!! DET ER LØGN !! VI SKAL HAVE EN LILLE PRINSSESE (så er det jo som om det bliver en Lille pige, men det har han vist allerede besluttet). KOM HERNED MED DET SAMME ! JEG SKAL VÆRE ......,  OMG JEG ER HELT RUNDT PÅ GULVET !! JEG ER VERDEN HELDIGESTE MAND !! TÆNK JEG SKAL VÆRE FAR, VI SKAL HAVE EN BARN!! JESUS !! F*** DET ER SÅ VILDT DET HER MAN !!! HVORNÅR SKAL DET VÆRE ?? MIN LILLE PRINSSESE, ELLER PRINS.... (Så holder han er lille pause, hvor der er ingen sf os der siger noget) DU TAR IKKE GAS PÅ MIG VEL SKAT ?! DET ER JO HELT UVIRKELIGT !! MIT STØRSTE ØNSKE ER LIGE GÅET I OPFLYLDELSE, VORES LILLE BABY!!  

Han hoppede næsten rundt, og shaver tårer i øjnene :') Har aldrig set gøen så glad før ! <3

Så spørger jeg ham så, håber du på en pige eller dreng ?? 

Kæresten "En pige er hvad jeg øsnker mig aller mest, men en dreng ville heller ikke være dårligt Skat, vi behøver heller ikke finde på navne jeg har fundet dem !! (Siger han med tårer og smiler over hele ansigtet), Mette til prinssesen og Tim til prinsen" 

Jeg havde allerede tårer ned af kinderne, men da han sagde det kom der endnu flere, de 2 navne er efter personer der har fyldt meget ligger vores liv, men som desværre ikke er iblandt os mere.. Tim efter min kærestes fætter, der døde for 3 år siden på en Gokartbane og Mette efter min søster der døde for 13 år siden... :') 

men på den gode måde!! Hvor er jeg glad på dine vejne over at du både fik set og hørt hans reaktion!  Nu går turen til Ungarn! 

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

men på den gode måde!! Hvor er jeg glad på dine vejne over at du både fik set og hørt hans reaktion!  Nu går turen til Ungarn! 

Tusind tak !! :') Det gør den nemlig, skal rejse i morgen tidlig Så er i fyldt gang med at pakke Og så skal de kommende Farfar og Farmor have nyheden at vide dernede Så min kæreste har sagt jeg skal købe krus hvor der står Verdens bedste farmor,farfar, mormor Og morfar Så der kommer noget af en overraskelse til familien dernede  

Vi er bare så glade 

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Heej igen herinde ! 

Ville lige fortælle jer en lille overraskelse ! 

......

JEG SKAL GIFTES ! 

Nu skal I høre hvordan det gik til 

Min svigerfamilie og jeg var ude og shoppe i tirsdags... Vi gik rundt og så så jeg en guldsmed, og når man er pige skal man jo kigge på smykker, der ligger den smukkeste ring i udstillingsvinduet, jeg viser den til min kæreste og han er helt enig ... Lige pludselig skal min kæreste noget, han siger ikke hvad, men efter 15-30 min. kommer han tilbage. Han har ingen pose eller noget med, og siger bare at han ikke kunne finde det han skulle ha' 

Endnu engang tog han fusen på mig, om aftenen efter vi har været på restaurant og spise med den øvrige familie, går vi en tur ned på stranden, bare os to (tre)   Han fortæller, hvor glad han er for mig og for at jeg har givet ham den gave, at han skal være far, mens han holder om mig Så siger han "Skat prøv at se hvor flot vandet er i solnedgangen", ved automatik kigger jeg selvfølgelig ud over vandet, han slipper mig ... Så vender jeg mig om, og så er han sgu nede på knæ , han siger nogle ting og siger så de magiske ord "Vil du gifte dig med mig ?", tårerne trillede endnu engang ned af kinderne på mig  Og jeg svarer "Der er da ikke noget jeg hellere vil !" 

- Og det lille ærinde han skulle .... Han skulle købe den ring, jeg havde set i udstillingsvinduet  Efter omfavnelsen af frieriet, fortalte han, at der ikke have tid til at få graveret noget på indersiden, men at vi får lavet det, når vi kommer tilbage til Danmark 

Mine svigerforældre fik nyheden om lille baby at vide, lørdag aften. De kiggede nået på de krus jeg havde købt til dem med teksterne "Verdens bedste Farmor/Fardfar", både min svigermor og svigerfar græd, da det endelig gik op for dem at de skulle vlre bedsteforældre  Resten af familien sad og kiggede og var enormt glade for at høre, om den lille fanilieforøgelse 

Knus !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.