Heej igen herinde ! 
Ville lige fortælle jer en lille overraskelse !
......
JEG SKAL GIFTES ! 
Nu skal I høre hvordan det gik til 
Min svigerfamilie og jeg var ude og shoppe i tirsdags... Vi gik rundt og så så jeg en guldsmed, og når man er pige skal man jo kigge på smykker, der ligger den smukkeste ring i udstillingsvinduet, jeg viser den til min kæreste og han er helt enig ... Lige pludselig skal min kæreste noget, han siger ikke hvad, men efter 15-30 min. kommer han tilbage. Han har ingen pose eller noget med, og siger bare at han ikke kunne finde det han skulle ha' 
Endnu engang tog han fusen på mig, om aftenen efter vi har været på restaurant og spise med den øvrige familie, går vi en tur ned på stranden, bare os to (tre)
Han fortæller, hvor glad han er for mig og for at jeg har givet ham den gave, at han skal være far, mens han holder om mig
Så siger han "Skat prøv at se hvor flot vandet er i solnedgangen", ved automatik kigger jeg selvfølgelig ud over vandet, han slipper mig ... Så vender jeg mig om, og så er han sgu nede på knæ
, han siger nogle ting og siger så de magiske ord "Vil du gifte dig med mig ?", tårerne trillede endnu engang ned af kinderne på mig
Og jeg svarer "Der er da ikke noget jeg hellere vil !" 
- Og det lille ærinde han skulle .... Han skulle købe den ring, jeg havde set i udstillingsvinduet
Efter omfavnelsen af frieriet, fortalte han, at der ikke have tid til at få graveret noget på indersiden, men at vi får lavet det, når vi kommer tilbage til Danmark 
Mine svigerforældre fik nyheden om lille baby at vide, lørdag aften. De kiggede nået på de krus jeg havde købt til dem med teksterne "Verdens bedste Farmor/Fardfar", både min svigermor og svigerfar græd, da det endelig gik op for dem at de skulle vlre bedsteforældre
Resten af familien sad og kiggede og var enormt glade for at høre, om den lille fanilieforøgelse 
Knus !!