Anonym skriver:
Nej, det var overhovedet ikke planlagt, så det kommer lidt som et chok..
Han har selv for ikke så lang tid raiden snakket om at få børn, så han vil kun blive glad (håber jeg da)..
Men jeg tror jeg vil vente til han kommer hjem, som mange af jer skriver.. Det er jo rigtigt, at det er lidt sundt at "ødelægge", hans ferie
Sp vil jeg bare spørge, hvordan fortalte I jeres kæreste/mand, at I ventede et barn ?
Jeg købte et par af de der I
Dad sokker i H&M (de fandtes engang som enkeltvis). Dem havde jeg pakket ind.
Vores første graviditet var bestemt ikke planlagt, så jeg var lidt nervøs.
Jeg tog snakken med ham, da han kom hjem fra arbejde, og sagde, at jeg havde haft det mærkeligt et par dage, og at min menstruation ikke var kommet. "Jaaah?" svarede min kæreste, ret skeptisk. Så fortalte jeg ham, at jeg havde taget to graviditetstests, som jeg kunne vise ham, og så sagde han "Shit skat, det har vi jo slet ikke råd til"..
Dér kørte jeg de store skyts ind (jeg havde ikke tænkt mig at få en abort for noget!), og gav ham de små sokker. Han pakkede dem op og begyndte så at græde (jeg havde i øvrigt grædt hele tiden), og fik lige hulket "Tænk hvis det er en lille pige".. Og så var beslutningen taget: Vi skulle være forældre!
At den graviditet så endte i en MA, og den efterfølgende endte i en SA gjorde så bare, at han i denne 3. graviditet glæder sig helt ustyrligt meget til at blive far - og så er det endda en lille pige! 
Held og lykke med det! 
Anmeld