Hvordan skal jeg fortælle kæresten det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.537 visninger
32 svar
114 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg har for et par dage siden fundet ud af at jeg er gravid, og Kjer vil gerne fortælle min kæreste det, men han er på ferie i Ungarn med sin familie i 4 uger !!

Er der nogen der har nogle gode råd, til hvordan jeg skal fortælle ham det, når er han et dernede ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg har for et par dage siden fundet ud af at jeg er gravid, og Kjer vil gerne fortælle min kæreste det, men han er på ferie i Ungarn med sin familie i 4 uger !!

Er der nogen der har nogle gode råd, til hvordan jeg skal fortælle ham det, når er han et dernede ??

Er det planlagt?
Hvis ikke er det måske ''synd'' at ''ødelægge'' hans ferie, afhængig af hvordan han tager det

Ellers ville jeg nok sende et billede af nogle sutter eller andre baby sager, og selv lade ham regne den ud

Anmeld

18. juli 2013

Melanie Bjerre

Anonym skriver:

Hej, 

Vent til han kommer hjem og giv ham en ordentlig overraskelse, det er så fladt at få sådan noget atvide over telefon

jeg gjorde sådan her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hej, 

Evt. sende en sms til ham (vist du ikke har mulighed for at ringe)

Hej farmand

Vil bare sige fra mor, at hun glæder sig til du kommer hjem

Kys fra din baby

P.s. jeg har fødselsdag om 9 mdr. - husk den 

Anmeld

18. juli 2013

Juliekp

Hej, 

Er det planlagt?

Ligegyldigt hvad, så ville jeg vente med at sige det til ham, til han var kommet hjem.

For vidst det ikke just var planlagt, er det som en anden skriver, lidt synd at "ødelægge" hans ferie og så skal han gå rundt og spekulere på det.

Ligemeget hvad er det da også federe at få at vide face 2 face, når nu det er så stor en nyhed 

Anmeld

18. juli 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej, 

Ved godt det er lang tid, men jeg ville klart vente til han kommer hjem Da je synes det er ret fladt at få det at vide på en SMS.. 

Istedet lade ham nyde ferien med familien og så give ham en rigtig god overraskelse når han kommer hjem 

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Er det planlagt?
Hvis ikke er det måske ''synd'' at ''ødelægge'' hans ferie, afhængig af hvordan han tager det

Ellers ville jeg nok sende et billede af nogle sutter eller andre baby sager, og selv lade ham regne den ud

Nej, det var overhovedet ikke planlagt, så det kommer lidt som et chok..

Han har selv for ikke så lang tid raiden snakket om at få børn, så han vil kun blive glad (håber jeg da)..

Men jeg tror jeg vil vente til han kommer hjem, som mange af jer skriver.. Det er jo rigtigt, at det er lidt sundt at "ødelægge", hans ferie  

Sp vil jeg bare spørge, hvordan fortalte I jeres kæreste/mand, at I ventede et barn ? 

Anmeld

19. juli 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Han har selv for ikke så lang tid raiden snakket om at få børn, så han vil kun blive glad (håber jeg da)..

Men jeg tror jeg vil vente til han kommer hjem, som mange af jer skriver.. Det er jo rigtigt, at det er lidt sundt at "ødelægge", hans ferie  

Sp vil jeg bare spørge, hvordan fortalte I jeres kæreste/mand, at I ventede et barn ? 

Jeg tænker sådan lidt på, hvis han nu slet ikke bliver glad og hvis nu han ikke vil have noget med barnet at gøre selvom an har sagt han ville blive glad osv... (Håber self han vil og at han bliver glad.,, meen hvis han nu ikke gør vil du så 100 procent beholde barnet, for hvis ikke du ville beholde barnet så er det jo bedst at få fjernet det så tidlig som muligt.... så synes jeg at det er bedst at ringe og fortælle ham du er gravid, selvom du risikere at ødelægge ferien så det kommer meget an på situtationen, held og lykke med det, håber mit svar er okay det var bare lidt tanker

Anmeld

19. juli 2013

emmaemilie

Anonym skriver:

Jeg købte et par af de der I  Dad sokker i H&M (de fandtes engang som enkeltvis). Dem havde jeg pakket ind.

Vores første graviditet var bestemt ikke planlagt, så jeg var lidt nervøs.

Jeg tog snakken med ham, da han kom hjem fra arbejde, og sagde, at jeg havde haft det mærkeligt et par dage, og at min menstruation ikke var kommet. "Jaaah?" svarede min kæreste, ret skeptisk. Så fortalte jeg ham, at jeg havde taget to graviditetstests, som jeg kunne vise ham, og så sagde han "Shit skat, det har vi jo slet ikke råd til"..
Dér kørte jeg de store skyts ind (jeg havde ikke tænkt mig at få en abort for noget!), og gav ham de små sokker. Han pakkede dem op og begyndte så at græde (jeg havde i øvrigt grædt hele tiden), og fik lige hulket "Tænk hvis det er en lille pige".. Og så var beslutningen taget: Vi skulle være forældre!

At den graviditet så endte i en MA, og den efterfølgende endte i en SA gjorde så bare, at han i denne 3. graviditet glæder sig helt ustyrligt meget til at blive far - og så er det endda en lille pige! 

Held og lykke med det!

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Jeg tænker sådan lidt på, hvis han nu slet ikke bliver glad og hvis nu han ikke vil have noget med barnet at gøre selvom an har sagt han ville blive glad osv... (Håber self han vil og at han bliver glad.,, meen hvis han nu ikke gør vil du så 100 procent beholde barnet, for hvis ikke du ville beholde barnet så er det jo bedst at få fjernet det så tidlig som muligt.... så synes jeg at det er bedst at ringe og fortælle ham du er gravid, selvom du risikere at ødelægge ferien så det kommer meget an på situtationen, held og lykke med det, håber mit svar er okay det var bare lidt tanker

Den tanke gør luftigst bange Nu har jeg tænkt rigtig meget over det, siden jeg fandt ud af det ... Jeg vil helt klart beholde barnet, hvis han ike vil have noget med det at gøre. Men han har bare snakket så meget om at få et barn, og når han ser babytøj bliver han helt glad.. Han elsker forresten børn, så hvis han ikke bliver glad, vil jeg blive enormt skuffet og dybt ulykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.