Nogen med lidt forstand hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2008

xxx

Her har vi det støvsuger hoved, men jeg bruger det ikke for synes ikke det hjælper her:(
Så vil jeg hellere støvsuge det ekstra, har jo også en del børn så det hvivler hurtigt rundt jo.

Hilsen Christina.:)

Hej Pia.

Vi jar en cocker.. Han er også blandt de hunde der fælder en del.
Dog har jeg haft stor succes med pg strigle ham med en kam der ager underulden. SÅ er det som om at den periode hvor han fælder meget hurtigt går over.
Så måske det kunne hjælpe (?)

Og så ved jeg ikke hvilken støvsuger hoved du bruger..(?)
Men der findes et ( har det selv) der er specielt til hundhår og trægulve.
Når jeg støvsuger med dte kan je nøjes med ca hver 2-3 dag.
:)
Mvh Pia Smed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

rlyn

Vedr. foder: Jeg har ikke erfaring med Hills foderet, men grundlæggende er foder, købt hos dyrlægen, et godt foder - der kan dog være undtagelser.
Jeg vil dog sige, at er der ikke en speciel grund (fx. allergi) til at bruge foder fra dyrlægen, så er det en dyr fornøjelse.

Selv har jeg rigtig god erfaring med Royal canin. Da jeg havde hund, skiftede jeg til dette foder (fra et dyrlæge foder), og min hund fældede ikke så meget, pelsen blev meget bedre og den udnyttede foderet meget bedre (ikke så store bummelummer og ikke så ofte ;) ). Der ud over er det et af de bedste foderprodukter, når vi kigger på ernæringssammensætningen, hvor især proteinen og div. mineraler er korrekt tilsat. Netop disse to ting er meget vigtige i foderet.
Jeg kender en del med jagthunde, hvor ernæringen jo er super vigtig, og så vidt jeg husker, bruger de alle Royal Canin.
Der ud over ligger det prismæssigt, så det er til at overskue.

Som andre også er inde på, så fælder langt de fleste hunde jo i perioder af året, men det kan altså begrænses ved at vælge et godt foder *S*

Mht hundestøvsugerhovedet, så har jeg også sådan et. Jeg var glad for at have det, da jeg havde hunden, men det tager lang tid at støvsuge med det, da man skal bruge det langsomt for det har sin virkning.

Knus
Rikke

Anmeld

9. januar 2008

Pia

Hej

Det er en mile støvsuger jeg har. Og mit støvsuger hoved er købt ved støvsuger centret i Aalborg.
Jeg syntes ikke jeg skal støvsuge langsomt for at det fungere.. Jeg er utrolig glad for mit.. Ja og så er det også en rigtig støvsuger jeg har :D
Ang foder har vi altid brugt eukanuba til vores hund og med stor succes.. Men ikke at jeg anbefaler det som en ide, for jeg ved ikke en dyt omrking foder andet end at det fungere for min hund..
Hat hært at hvis man har en hund der fælder rigtig meget i den tid at der er fælde tid, så skulle det kunne hjælpe og vakse hunden med en balsam. Det gør at den pels der skal af løsner sig hurtigere og balsam er ikke skadeligt for hunden.

Men i bund og grund er det nok et problem man ikke kan undgå som hunde ejer.

Mvh Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.