Erfaring med kønsscanning 14+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg fik kønsscanning 14+2, og man kunne tydeligt se kønnet. Det var en meget stor og anderledes oplevelse end en alm scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Hyacinth

asff skriver:

kæresten og jeg, skal til kønsscanning D. 26. Hvor jeg er 14+0. Er der nogen der har erfaringer med kønsscanning så tidligt?

Grunden til, dem ligger allerede der er, jeg skal til tidlig gennemscanning 15+0, hvor min  kæreste desværre ikke kan komme med - så han vil gerne vide det før  

Vi fik lavet en kønsscanning med vores søn i uge 14+3 og det var meget tydeligt, at det var en dreng

Anmeld

18. juli 2013

asff

pcoramt skriver:

lægmm der scannere os til NF ville gerne give et uforpligtende bud :p han gættede på 2 drenge, og han havde ret !

Det er altså vildt! 

Anmeld

18. juli 2013

asff

Mini us skriver:

Vi var til scanning 14+1 og det var tydeligt at det var en pige :

tak for svar  

Anmeld

18. juli 2013

asff

Benjamins'mor skriver:

Jeg fik kønsscanning 14+2, og man kunne tydeligt se kønnet. Det var en meget stor og anderledes oplevelse end en alm scanning.

Jamen så kan jeg jo bare glæde mig

Anmeld

18. juli 2013

asff

Hyacinth skriver:

Vi fik lavet en kønsscanning med vores søn i uge 14+3 og det var meget tydeligt, at det var en dreng

Tak for svar vildt at det kan være tydeligt så tidligt!

Anmeld

18. juli 2013

Nullermor

asff skriver:

Træls ventetid, men tak for svar

Ja, og efter 2 uger var det altså lidt underligt at høre lillebror var blevet til en lillesøster men sådan kan det jo gå

Anmeld

18. juli 2013

asff

Nullermor skriver:

Ja, og efter 2 uger var det altså lidt underligt at høre lillebror var blevet til en lillesøster men sådan kan det jo gå

hehe ja det må være en omvæltning! :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.