Erfaring med kønsscanning 14+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.820 visninger
27 svar
6 synes godt om
17. juli 2013

asff

kæresten og jeg, skal til kønsscanning D. 26. Hvor jeg er 14+0. Er der nogen der har erfaringer med kønsscanning så tidligt?

Grunden til, dem ligger allerede der er, jeg skal til tidlig gennemscanning 15+0, hvor min  kæreste desværre ikke kan komme med - så han vil gerne vide det før  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Louises

Vi var til kønsscanning 14+2. Det var meget tydeligt at vi skulle have en pige  

Anmeld

17. juli 2013

asff

asff skriver:

kæresten og jeg, skal til kønsscanning D. 26. Hvor jeg er 14+0. Er der nogen der har erfaringer med kønsscanning så tidligt?

Grunden til, dem ligger allerede der er, jeg skal til tidlig gennemscanning 15+0, hvor min  kæreste desværre ikke kan komme med - så han vil gerne vide det før  

Op op 

Anmeld

17. juli 2013

asff

Louises skriver:

Vi var til kønsscanning 14+2. Det var meget tydeligt at vi skulle have en pige  

Skønt!

Anmeld

17. juli 2013

Faith

I min første graviditet var jeg til kønsskanning i uge 14 og det var meget tydeligt at vi ventede 2 drenge

Anmeld

17. juli 2013

Nullermor

asff skriver:

Jeg var til kønsscanning i uge 14 hvor han stort set var sikker på det var en dreng, men han ville give en ekstra scanning 2 uger senere for en sikkerheds skyld, og det viste sig så at det er en lille pige vi venter os i stedet for så personligt anbefaler jeg fremover altid folk til at vente til uge 15-16 hvor det er mere tydeligt

Anmeld

17. juli 2013

Julie F

asff skriver:

Var 14+1 og det var meget tydeligt at det var en dreng :-)

Anmeld

17. juli 2013

DianaRJS

asff skriver:

jeg fik selv 14+0 og der var ingen problemer med at se kønnet, og det er endda på tvillinger

Anmeld

17. juli 2013

twinny

Jeg fik det afvide til NF scanning hvilket køn. 

Anmeld

17. juli 2013

asff

Faith skriver:

I min første graviditet var jeg til kønsskanning i uge 14 og det var meget tydeligt at vi ventede 2 drenge

FantastisK har bare en fornemmelse af, det er nemmere at se hvis det er drenge S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.