26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Jeg har heller ikke været så meget på vægten men holder alligevel lidt øje ind i mellem da jeg er ret bange for at tage for meget på.
Men ved jordemoder uge 18 havde jeg taget 2,3 kg på så bliver spændende hvad der er sket nu. Men mellem 4-6 kg tror jeg selv

Hihi ja det kan da godt være den tshirt har gjort sit arbejde snart så der sker bare så meget med din fine mave

Nu må tiden bare gerne gå stærkt altså

ved du hvor meget ens moderkage vejer ca på nuværende tidspunkt?

baby ca. 1 kg. og ca. 1 kg. fostervand. tænker bare at moderkagen også må veje derhen ad ca.

det er fint hvis man kan nøjes med babyvægten som ekstra vægt under graviditet. Tror ikke ´jeg ville kunne smide ekstra kg. efter fødslen

ja tiden snegler sig bare afsted... kan ikke blive ved med at finde ting at tage mig til godt der er bryllup nu her om et par måneder, det hjælper lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Kris89

Juliekp skriver:

Sådan var min kæreste også da jeg var gravid, eller noget derhen ad ihvertfald. Han kunne heller ikke rigtig forholde sig til det i starten, men han elskede at mærke hende sparke. Tror det er meget normalt at mænd føler sådan, de kan jo (desværre) ikke mærke det vilde der foregår i vores maver  

Okay, man må da håbe din mand får ret så 

nej de kan jo slet ikke sætte sig ind i alt det vi mærker. når den lille hiver fat i navlestrengen og bare tumler løs, sparker hvor det gør aller mest ondt eller lige presser på blæren..

når det bobler løs. de mest fantastiske følelser, men det kan jo ikke forklares.

han har sagt han glæder sig til han skal være alene hjemme med den lille mens jeg er på arbejde i weekender, så det er jo ikke fordi han ikke glæder sig til den kommer, men alt det her inden den kommer kan han ikke rigtig forholde sig til.

udover de voksende bryster og mave selvf heldigvis sys han det er super frækt

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

nej de kan jo slet ikke sætte sig ind i alt det vi mærker. når den lille hiver fat i navlestrengen og bare tumler løs, sparker hvor det gør aller mest ondt eller lige presser på blæren..

når det bobler løs. de mest fantastiske følelser, men det kan jo ikke forklares.

han har sagt han glæder sig til han skal være alene hjemme med den lille mens jeg er på arbejde i weekender, så det er jo ikke fordi han ikke glæder sig til den kommer, men alt det her inden den kommer kan han ikke rigtig forholde sig til.

udover de voksende bryster og mave selvf heldigvis sys han det er super frækt

Nej det er helt ærgeligt at de ikke kan mærke det fantastiske der sker i maven 

Selvfølgelig glæder han sig, også selvom han ikke vil høre på baby snak konstant (gad min kæreste heller ikke, men så det godt vi har Baby.dk

Haha det da altid noget at han synes det er frækt, men hvilke mænd er ikke også glad for bryster og især store bryster 

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

Juliekp skriver:

Nej det er helt ærgeligt at de ikke kan mærke det fantastiske der sker i maven 

Selvfølgelig glæder han sig, også selvom han ikke vil høre på baby snak konstant (gad min kæreste heller ikke, men så det godt vi har Baby.dk

Haha det da altid noget at han synes det er frækt, men hvilke mænd er ikke også glad for bryster og især store bryster 

nej store bryster er altid godt. især når de er så faste..

så alt det der med (har normalvis meget små bryster) at "dine bryster er perfekte og bla bla bla kan han nu godt pakke sammen han kan jo bedre li dem nu

hi hi

ja det er virkelig ærgerligt de ikke kan mærke alt det der sker. det er så vild en oplevelse.

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

nej store bryster er altid godt. især når de er så faste..

så alt det der med (har normalvis meget små bryster) at "dine bryster er perfekte og bla bla bla kan han nu godt pakke sammen han kan jo bedre li dem nu

hi hi

ja det er virkelig ærgerligt de ikke kan mærke alt det der sker. det er så vild en oplevelse.

Haha de fulde af l*rt de mænd haha   Men godt han er tilfreds hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.