26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
14 svar
9 synes godt om
17. juli 2013

Kris89

så ramte vi 26+1 og var ved 2. lægebesøg idag..

har i alt taget 6 kg. på indtil nu, så jeg kan vidst ikke klage. Lægen mærkede på livmoderen og mente det var en stor en der gemte sig derinde

Jeg tror nu stadig på det er en lille babydreng. Bliver spænende om manden til sidst får ret - han mener nemlig en pige

Er bare lykkelig for jeg mærker liv hvert 5 minut - maven ligner en stor hoppepude ofte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

har i alt taget 6 kg. på indtil nu, så jeg kan vidst ikke klage. Lægen mærkede på livmoderen og mente det var en stor en der gemte sig derinde

Jeg tror nu stadig på det er en lille babydreng. Bliver spænende om manden til sidst får ret - han mener nemlig en pige

Er bare lykkelig for jeg mærker liv hvert 5 minut - maven ligner en stor hoppepude ofte

Ej hvor spændende at i ikke kender kønnet Sejt at i kan, jeg ville aldrig kunne gå i uvished 

Fin lille baby hule forresten!

Anmeld

17. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Ihhh du er bare så fin smuk baby hule
Flot med vægten
håber jeg kan gøre dig kunsten efter når jeg skal til 2 lægeundersøgelse på tirsdag 25+3

det bliver så spændende hvem af jer der for "ret" jeg gætter nu også på en fin baby dreng

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

Juliekp skriver:

Ej hvor spændende at i ikke kender kønnet Sejt at i kan, jeg ville aldrig kunne gå i uvished 

Fin lille baby hule forresten!

Tusind tak

sys det er så sjovt og hyggeligt at gå og gætte på kønnet... Vi har mistet to gange tidligere, så alt i denne graviditet handler bare om at baby har det godt

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

Tusind tak

sys det er så sjovt og hyggeligt at gå og gætte på kønnet... Vi har mistet to gange tidligere, så alt i denne graviditet handler bare om at baby har det godt

Det er også en rigtig god indstilling at ha'  For mig er kønnet også ligegyldigt, jeg er bare alt for nysgerrig anlagt hehe..

Hvad så med indkøb til baby? Tøj osv. er i det i neutrale farver? Eller venter i med at købe til baby er kommet til verden? 

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ihhh du er bare så fin smuk baby hule
Flot med vægten
håber jeg kan gøre dig kunsten efter når jeg skal til 2 lægeundersøgelse på tirsdag 25+3

det bliver så spændende hvem af jer der for "ret" jeg gætter nu også på en fin baby dreng

bliver spænende med lægebesøg tirsdag.

det er faktisk første gang denne graviditet jeg har været på vægten, så gad godt vide hvornår jeg begyndte at tage på

har lige kigget mine billeder igennem. 25+0 havde jeg nøjagtig samme tøj på da jeg tog billeder, men man kan godt se den T-shirt snart har gjort det den skulle skal da vidst op i str. S næste gang

ufatteligt hvad der kan ske på bare en uge

De siger vel mange gange er pigerne mere rolige i maven - og hvis man kan få en baby der sparker mere vil jeg gerne nøjes med piger men spænende er det

under 100 dage til termin nu - 10 uger så er baby fuldbåren.

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

Juliekp skriver:

Det er også en rigtig god indstilling at ha'  For mig er kønnet også ligegyldigt, jeg er bare alt for nysgerrig anlagt hehe..

Hvad så med indkøb til baby? Tøj osv. er i det i neutrale farver? Eller venter i med at købe til baby er kommet til verden? 

herhjemme er vi også ekstremt nysgerrige, men som om det stadig ikke er gået op for manden at der reelt er noget inde i min mave.

Og 3 mdr. til termin er jo laaang tid og især i hans øjne. tror først det går op for ham når den er født.
Mærke spark og sådan er han heller ikke meget for. jo hvis jeg beder ham om det, men det er ikke noget han "gider". Tror ikke han kan forholde sig til det hele - og måske han får nok af alt mit babysludder

Vi har fået 10 store flyttekasser med pigetøj - så vil jo håbe manden har ret

så har jeg fået lidt af en veninde som har drenge, så har både til dreng og pige i nyfødt tøj og så en hel del neutralt.

hvis det bliver en pige tror jeg at jeg har tøj til de første 3 år eller sådan noget... men hvis det bliver en dreng skal jeg vidst ret hurtigt ud og handle

Anmeld

17. juli 2013

Swerg

Smukt !

Anmeld

17. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

hha

bliver spænende med lægebesøg tirsdag.

det er faktisk første gang denne graviditet jeg har været på vægten, så gad godt vide hvornår jeg begyndte at tage på

har lige kigget mine billeder igennem. 25+0 havde jeg nøjagtig samme tøj på da jeg tog billeder, men man kan godt se den T-shirt snart har gjort det den skulle skal da vidst op i str. S næste gang

ufatteligt hvad der kan ske på bare en uge

De siger vel mange gange er pigerne mere rolige i maven - og hvis man kan få en baby der sparker mere vil jeg gerne nøjes med piger men spænende er det

under 100 dage til termin nu - 10 uger så er baby fuldbåren.

Jeg har heller ikke været så meget på vægten men holder alligevel lidt øje ind i mellem da jeg er ret bange for at tage for meget på.
Men ved jordemoder uge 18 havde jeg taget 2,3 kg på så bliver spændende hvad der er sket nu. Men mellem 4-6 kg tror jeg selv

Hihi ja det kan da godt være den tshirt har gjort sit arbejde snart så der sker bare så meget med din fine mave

Nu må tiden bare gerne gå stærkt altså

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

herhjemme er vi også ekstremt nysgerrige, men som om det stadig ikke er gået op for manden at der reelt er noget inde i min mave.

Og 3 mdr. til termin er jo laaang tid og især i hans øjne. tror først det går op for ham når den er født.
Mærke spark og sådan er han heller ikke meget for. jo hvis jeg beder ham om det, men det er ikke noget han "gider". Tror ikke han kan forholde sig til det hele - og måske han får nok af alt mit babysludder

Vi har fået 10 store flyttekasser med pigetøj - så vil jo håbe manden har ret

så har jeg fået lidt af en veninde som har drenge, så har både til dreng og pige i nyfødt tøj og så en hel del neutralt.

hvis det bliver en pige tror jeg at jeg har tøj til de første 3 år eller sådan noget... men hvis det bliver en dreng skal jeg vidst ret hurtigt ud og handle

Sådan var min kæreste også da jeg var gravid, eller noget derhen ad ihvertfald. Han kunne heller ikke rigtig forholde sig til det i starten, men han elskede at mærke hende sparke. Tror det er meget normalt at mænd føler sådan, de kan jo (desværre) ikke mærke det vilde der foregår i vores maver  

Okay, man må da håbe din mand får ret så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.