At droppe p-piller før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2013

Anonym trådstarter

God dag de damer.
Kæresten og snakkede lige omkring nr 2 vi gerne vil have og hvornår vi synes den bette måske skulle have fødselsdag. Og blev enige om april ville være en fin mdr. Men det kræver så at jeg stopper med mine p-piller nu. Selvom jeg faktisk skal tage dem i 14 dage endnu.

Nogen der har prøvet at stoppe midt i en pakke og kom mens og æl som forventet?

Jeg ved fra alle de mdr jeg har ladet være med at tage papillerne at jeg kan mærke min æl den første gang derefter kan jeg ikke mærke min æl. Og derfor satser jeg på at det bliver i første hug som med vores første barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Malenect

Anonym skriver:

God dag de damer.
Kæresten og snakkede lige omkring nr 2 vi gerne vil have og hvornår vi synes den bette måske skulle have fødselsdag. Og blev enige om april ville være en fin mdr. Men det kræver så at jeg stopper med mine p-piller nu. Selvom jeg faktisk skal tage dem i 14 dage endnu.

Jeg ved fra alle de mdr jeg har ladet være med at tage papillerne at jeg kan mærke min æl den første gang derefter kan jeg ikke mærke min æl. Og derfor satser jeg på at det bliver i første hug som med vores første barn.

Jeg tror det er ligemeget hvornår du stopper med dem. Jeg stoppede også midt i en pakke

Anmeld

17. juli 2013

mommy1991

Anonym skriver:

God dag de damer.

Jeg stoppede midt i en pakke og fik så mens dagen efter, som varede i én dag og havde en positiv graviditetstest måneden efter Så tror bare min cyklus flyttede med  

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Malenect skriver:

Jeg tror det er ligemeget hvornår du stopper med dem. Jeg stoppede også midt i en pakke

Tak for svar

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Jeg stoppede midt i en pakke og fik så mens dagen efter, som varede i én dag og havde en positiv graviditetstest måneden efter Så tror bare min cyklus flyttede med  

Det lyder bare godt. Tak for hjælpen

Anmeld

17. juli 2013

Julie F

Anonym skriver:

God dag de damer.

Stoppede også midt i en pakke. Det tog dog laang tid at få to streger, men det tænker jeg ikke hænger sammen med hvornår jeg stoppede :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.