barnevogn/lift.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

lycly

Kris89 skriver:

super - tak for det

sys også liften ligger godt uden madras under - og er bange for at skade madrassen i barnevognen hvis jeg har liften oven i den.

åh håber du har ret. sys godt nok der er meget der skal være styr på hvad man skal bruge hvornår og hvor længe... pyh...

men det er jo nok fordi man spekulere meget over det her inden.

Faktisk skal man ikke brugen ret meget til dem lige i starten. De skal bare have et sted at sove, noget at transporteres i, lidt tøj og alt efter om du skal amme eller ej, så skal de have flasker og mad. Thats it.

Alt andet kan i princippet vente, og indtil da kan man få sig et overblik. Ingen grund til at gøre det mere uoverskueligt end højest nødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Kris89

LuLy skriver:

Faktisk skal man ikke brugen ret meget til dem lige i starten. De skal bare have et sted at sove, noget at transporteres i, lidt tøj og alt efter om du skal amme eller ej, så skal de have flasker og mad. Thats it.

Alt andet kan i princippet vente, og indtil da kan man få sig et overblik. Ingen grund til at gøre det mere uoverskueligt end højest nødvendigt

Det er nok fordi jeg har arvet en milliard ting det bliver uoverskueligt

hvis det bliver en pige har jeg vidst tøj til de første tre år, legetøj og ting der skal bruges

har kun skulle købe barnevogn, autostol og babyalarm.

men tror da også helt sikkert det hele kommer når først baby kommer. lige nu går man bare og overtænker alting, fordi det hele er så spænende og nyt

Anmeld

17. juli 2013

katrine26

Kris89 skriver:

Er der forskel på barnevogne?

hvilken er din??

Jeg har odder Zip...

Jeg har en emmajunga. Katrine26. 

Anmeld

17. juli 2013

FruK

Jeg lod den originale madras ligge i barnevognen imens jeg brugte liften. Mest fordi jeg fødte i januar og det var meget koldt, så den fungerede som ekstra isolering. Da hun begyndte at bruge barnevognen uden lift, købte jeg en ny madras til den. Det er en Emmaljunga, og jeg syntes at den originale madras i både lift og barnevogn var for tynd.

Jeg ville ikke sætte liften på den madras du skal bruge bagefter. 

Anmeld

17. juli 2013

FrkZier

Kris89 skriver:

Så fik jeg hentet min barnevogn så kan jeg få den imprægneret og givet stellet olie her i sommer (utålmodig!!!!)

om 10 uger er baby færdigudviklet - sys det er vildt og samtidig er der bare LAAAAANG tid til...

men der skal da ikke være madras i barnevognen så længe man har liften i den, skal der??

åh alt det udstyr, som førstegangs sys jeg godt nok det er et gedemarked og er meget spændt på om jeg kan finde ud af alt det med udstyr og tøj når baby kommer..

frygter ikke fødslen eller i den dur, men alt det udstyr og tøj..!!!

åha jeg synes godt nok også at alting var SÅ forvirrende - men bare rolig, du finder hurtig din vej frem, måske du ikke gør det som alle andre, men du gør det der fungere for jeres familie

Jeg har madrassen i barnevognen, men det faktisk mest bare fordi jeg konsekvent glemmer at fjerne den - bruger den jo ikke rigtig til noget så længe han stadig kan være i liften

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

FrkZier skriver:

åha jeg synes godt nok også at alting var SÅ forvirrende - men bare rolig, du finder hurtig din vej frem, måske du ikke gør det som alle andre, men du gør det der fungere for jeres familie

Jeg har madrassen i barnevognen, men det faktisk mest bare fordi jeg konsekvent glemmer at fjerne den - bruger den jo ikke rigtig til noget så længe han stadig kan være i liften

tak for det

tror bare jeg venter med at pakke madrassen ud og ser hvad der sker. tror også liften bliver for høj i barnevognen hvis der skal være en madras under. men der er meget tilbehør man lige skal have styr på

ikke alting der giver lige meget mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.