barnevogn/lift.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
15 svar
4 synes godt om
17. juli 2013

Kris89

Så fik jeg hentet min barnevogn så kan jeg få den imprægneret og givet stellet olie her i sommer (utålmodig!!!!)

om 10 uger er baby færdigudviklet - sys det er vildt og samtidig er der bare LAAAAANG tid til...

men der skal da ikke være madras i barnevognen så længe man har liften i den, skal der??

åh alt det udstyr, som førstegangs sys jeg godt nok det er et gedemarked og er meget spændt på om jeg kan finde ud af alt det med udstyr og tøj når baby kommer..

frygter ikke fødslen eller i den dur, men alt det udstyr og tøj..!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

katrine26

Jeg havde/ skal havde madras i barnevognen under liften. katrine26. 

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

katrine26 skriver:

Jeg havde/ skal havde madras i barnevognen under liften. katrine26. 

Er der forskel på barnevogne?

hvilken er din??

Jeg har odder Zip...

Anmeld

17. juli 2013

Lykke:)

Er der forskel på barnevogne?

hvilken er din??

Jeg har odder Zip...

Jeg har også en Odder Zip men regner ikke med, at lægge madras i, under liften

Anmeld

17. juli 2013

lycly

Jeg brugte ikke madras, synes at liften kom for højt op og så kunne overlærredet ikke sidde ordentligt

Jeg synes også det var uoverskueligt det hele, men tro mig man lærer hurtigt

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

Lykke:) skriver:

Jeg har også en Odder Zip men regner ikke med, at lægge madras i, under liften

super - tak for svar. sys nemlig også liften ligger fint uden madras under og er lidt bange for om madrassen i arnevognen kan tage skade, hvis liften står oven i den...

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

LuLy skriver:

Jeg brugte ikke madras, synes at liften kom for højt op og så kunne overlærredet ikke sidde ordentligt

Jeg synes også det var uoverskueligt det hele, men tro mig man lærer hurtigt

super - tak for det

sys også liften ligger godt uden madras under - og er bange for at skade madrassen i barnevognen hvis jeg har liften oven i den.

åh håber du har ret. sys godt nok der er meget der skal være styr på hvad man skal bruge hvornår og hvor længe... pyh...

men det er jo nok fordi man spekulere meget over det her inden.

Anmeld

17. juli 2013

Kris89 skriver:

super - tak for svar. sys nemlig også liften ligger fint uden madras under og er lidt bange for om madrassen i arnevognen kan tage skade, hvis liften står oven i den...

Det har jeg også tænkt - altså hvis den bliver mast eller sådan. Så jeg sætter bare liften ned i kassen og venter med madrassen til den skal i brug er det den nye zip du har? Altså den i de har babysam nu

Anmeld

17. juli 2013

Kris89

Lykke:) skriver:

Det har jeg også tænkt - altså hvis den bliver mast eller sådan. Så jeg sætter bare liften ned i kassen og venter med madrassen til den skal i brug er det den nye zip du har? Altså den i de har babysam nu

tjae, den er købt på udsalg - eller i hvert fald med rabat, men den ligner godt nok til forveksling odder zip 2013 model - ved ikke lige hvad forskellen var sidste år...

http://www.babysam.dk/odder-zip-brun-latte-2013

Anmeld

17. juli 2013

Kris89 skriver:

tjae, den er købt på udsalg - eller i hvert fald med rabat, men den ligner godt nok til forveksling odder zip 2013 model - ved ikke lige hvad forskellen var sidste år...

http://www.babysam.dk/odder-zip-brun-latte-2013

Min er en 2013 model, men kan godt nok ikke se forskel på 2012 og 2013 modellen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.