Din bedste bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

AnnaK89

Loa skriver:

USA

Eller nettet

Okay, men hvad med størrelse? Er de sådan rimelig normale i størrelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Loa

AnnaKJ skriver:

Okay, men hvad med størrelse? Er de sådan rimelig normale i størrelsen?

Altså hvad tænker du?

Jeg bruger/brugte 80B i de BH'er jeg købte i H&M og i Victorias secret bruger jeg 36C.
Elsker deres butikker og deres sindssygt serviceminded personale.
Så kan det godt være at de koster lidt mere, men jeg elsker dem oh deres udvalg og de er SÅ behagelige!

Anmeld

18. juli 2013

Millea

Marie Jo 

Anmeld

18. juli 2013

AnnaK89

Loa skriver:

Altså hvad tænker du?

Jeg bruger/brugte 80B i de BH'er jeg købte i H&M og i Victorias secret bruger jeg 36C.
Elsker deres butikker og deres sindssygt serviceminded personale.
Så kan det godt være at de koster lidt mere, men jeg elsker dem oh deres udvalg og de er SÅ behagelige!

Normalt er jeg vist 80-85D-E Bortset hos change der er jeg en 80F.
Hvad mon så jeg skal gå efter?

Anmeld

18. juli 2013

Loa

AnnaKJ skriver:

Normalt er jeg vist 80-85D-E Bortset hos change der er jeg en 80F.
Hvad mon så jeg skal gå efter?

Uha den er svær jeg ved kun min størrelse i amerikanske mål fordi vi købte bh'er derovre og der måler de jo en og servicerer en i hoved og rumpe til man har fundet en bh man kan li

Så det er først derefter jeg har kunne købe dem over nettet da jeg har vidst min størrelse....

Men måske man kan finde en måleskema på nettet? Så kan man jo selv måle sig og finde størrelsen, men er jo selvfølgelig lidt et sats...

Anmeld

18. juli 2013

Tulipan

Se nedenunder

Anmeld

18. juli 2013

Tulipan

Femilet formstøbt!!

Er efter min mening bedre end både chance, victorias secret og hm, har prøvet dem alle

Tag ind og bliv målt før du køber!

I femilet har de desuden ofte super billige bh-er når det er slutningen af sæsonen og de nye kommer. Så ka man få de gamle for 100 kr stykket

Hvis du bruger E ka du få problemer med victoria secret. De har nemlig både en DD og en E. Jeg bruger E herhjemme, men DD er for lille og E for stor i Victorias secret, så du ka ikk regne med størrelserne er som herhjemme

Anmeld

18. juli 2013

AnnaK89

Loa skriver:

Uha den er svær jeg ved kun min størrelse i amerikanske mål fordi vi købte bh'er derovre og der måler de jo en og servicerer en i hoved og rumpe til man har fundet en bh man kan li

Så det er først derefter jeg har kunne købe dem over nettet da jeg har vidst min størrelse....

Men måske man kan finde en måleskema på nettet? Så kan man jo selv måle sig og finde størrelsen, men er jo selvfølgelig lidt et sats...

Ja det er det selvfølgelig Men tror jeg prøver

Det må have været fedt at være ovre i de fysiske butikker

Anmeld

18. juli 2013

Loa

AnnaKJ skriver:

Ja det er det selvfølgelig Men tror jeg prøver

Det må have været fedt at være ovre i de fysiske butikker

Det var super coolt!

Det kan godt være de koster lidt mere end mange andre BH'er men servicen er også fuldstændig i top og så synes jeg bare de er fantastiske, både de helt almindelige plain jeg bruger til hverdag og så de mere flotte til lidt andre lejligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.