Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har størstedelen af mine bh´er fra change, deres sidder super dejligt og har ikke oplevet noget der skarver eller noget plus de har mange forskellige at vælge imellem..god jagt
Mami_Ravn skriver: Jeg har størstedelen af mine bh´er fra change, deres sidder super dejligt og har ikke oplevet noget der skarver eller noget plus de har mange forskellige at vælge imellem..god jagt
Change
Også min favorit ..
Leneur skriver: Tak for det. Ja det mærker kender jeg så slet ikke, så det må jeg se på. Jeg har ellers sværget meget til triumph, så er nysgerrig på om det er nogenlunde samme størrelse? Synes nemlig der er forskel alt efter mærke.
Tak for det. Ja det mærker kender jeg så slet ikke, så det må jeg se på. Jeg har ellers sværget meget til triumph, så er nysgerrig på om det er nogenlunde samme størrelse? Synes nemlig der er forskel alt efter mærke.
I Change går man generelt en skål op, men de er virkelig gode til at måle og anbefale den rigtige størrelse, har KUN haft gode oplevelser. Hvis du bliver medlem skriver de også dine oplysninger ind på computeren så de kan finde dig lgiegyldig hvad change du går i og guide dig ud fra dit sidste køb hvad angår størrelse, stil etc
Leneur skriver: Ja skal have nye bh'er, så er lidt nysgerrig på hvad for nogen der er bedst. For er lidt blank på det område. Det skal helst være med bøjle, sidde pænt og blonderne må ikke skarve og skulle kunne tåle at komme i vaskemaskinen.
Ja skal have nye bh'er, så er lidt nysgerrig på hvad for nogen der er bedst. For er lidt blank på det område. Det skal helst være med bøjle, sidde pænt og blonderne må ikke skarve og skulle kunne tåle at komme i vaskemaskinen.
jeg synes at det afhænger meget af hvad den skal bruges til af tøj, men mine 3 bedste er:
http://nelly.com/dk/t%C3%B8j-til-kvinder/undert%C3%B8j/bh-undertr%C3%B8jer/calvin-klein-170/naked-glamour-push-up-170716-115/
en forstøbt fra sloggi, som er helt enkel (minder meget om den fra calvin klein jeg har vedhæftet)
og den sidste har den her form http://www.hm.com/dk/product/03948?article=03948-A som jeg har fundet ud af stort set sidder godt uanset hvilket mærke det er i.
Hvad str. Har du?
ønskebarn74 skriver: Hvad str. Har du?
Leneur skriver: Uha... 85e...
Uha... 85e...
Change, chanttal er gode.. Og syndigt frække/smukke.. Manden min elsker blonder og kavalergang..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128