nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

synes bare det er så utrolig svært det med barn nr. 2 i forhold til udd.

Det har egentlig hele tiden været meningen at vi skulle have nr. 2 når jeg skal skrive bachelor. Vi har en lille som fylder et år først på efteråret.

Og jeg er på det sidste blevet SÅ skruk! Kæresten har hele tiden gerne ville have børn tætte på hinanden også fordi han ikke bliver ved med at være lige ung om man så må sige............

Åh vil så gerne have en baby mere. kærligheden til den bette har bare gjort ønsket om en mere EndNU større

Hvilke tanker gjorde i jer om nr. 2.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

lycly

Min plan var også at vi først skulle have en mere efter at jeg havde skrevet fagprøve. Men så blev jeg gravid og har 22 mdr imellem mine. Det er så skønt men jeg frygter når jeg skal igang med min fagprøve, kan slet ikke se hvornår og hvordan jeg skal få tid til at skrive 20 siders opgave :/

Normalt ville jeg sige at man bør gøre uddannelsen færdig først (det er lettest) men altså, herre Gud, det går jo nok Hvis du er frisk på at vente med at skrive bachelor, så er der i min verden ikke noget i vejen for at I får en mere nu

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Min plan var også at vi først skulle have en mere efter at jeg havde skrevet fagprøve. Men så blev jeg gravid og har 22 mdr imellem mine. Det er så skønt men jeg frygter når jeg skal igang med min fagprøve, kan slet ikke se hvornår og hvordan jeg skal få tid til at skrive 20 siders opgave :/

Normalt ville jeg sige at man bør gøre uddannelsen færdig først (det er lettest) men altså, herre Gud, det går jo nok Hvis du er frisk på at vente med at skrive bachelor, så er der i min verden ikke noget i vejen for at I får en mere nu

der vil nok bliver knap 26 mdr. imellem den sådan som vi har snakket lidt om det.

Og ja det bliver jo hårdt det har du ret i.... synes bare det er svært at skulle gøre op i forhold til ønsket om endnu et barn

Anmeld

17. juli 2013

Sujan

Åh ville også gerne have børn tæt på hinanden.. Men bliver desværre ikke sådan... Har ikke brugt beskyttelse siden vi fik vores datter men der sker ingenting. Nu er hun snart halvandet:-( snøft...

Men passer også fint nok nu for skal starte uddannelse til oktober... Så må vente og se hvornår der er en nr. 2 til os hvis vi er så heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.