Gigantisk forskel på min mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

DianaRJS

emmagirl skriver:

Prøv lige at se forskellen på min mave - der er godt nok sket noget de sidste to dage  Tror da vidst guldklumpen har fundet ud af at der er en udgang! 

tror da godt nok også der er en der har fundet lyset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha ja det siger man til sig selv: rooolig nu, der kan gå flere uger endnu.
men alligevel bliver man lidt små skuffet hver morgen man vågner uden at have fået veer om natten (fordi det høre man altid)

Jaa, helt vildt! Jeg havde jo også den der lille pletblødning i lørdags og jeg tænkte straks: "SÅ er det i dag!" - Fordi min søster havde en lille pletblødning på den dag hun fødte.... men nej...  Ingen fødsel! Og min irriterende  kæreste spørger hver morgen: "Nå, skal du så føde i dag?" Åh, den ventetid.. utroligt at de sidste par uger føles længere end hele graviditeten!

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

JESUS!!!!

Det var da vildt!
Den syner også meget større nu, hvor den er sunket!

JA! Nu er det bare en rigtig hængedunk, som jeg overhovedet ikke synes er særlig flot  

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

JA! Nu er det bare en rigtig hængedunk, som jeg overhovedet ikke synes er særlig flot  

Jeg synes den er rigtig flot, nu er du jo så tæt på, og det er lige det der gør den så smuk

Mon baby er kommet på søndag, eller næste fredag hvor jeg skal til Randers begge dage!?

Anmeld

16. juli 2013

Rødhætte

emmagirl skriver:

Prøv lige at se forskellen på min mave - der er godt nok sket noget de sidste to dage  Tror da vidst guldklumpen har fundet ud af at der er en udgang! 

Vildt en forskel 

Anmeld

16. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Jaa, helt vildt! Jeg havde jo også den der lille pletblødning i lørdags og jeg tænkte straks: "SÅ er det i dag!" - Fordi min søster havde en lille pletblødning på den dag hun fødte.... men nej...  Ingen fødsel! Og min irriterende  kæreste spørger hver morgen: "Nå, skal du så føde i dag?" Åh, den ventetid.. utroligt at de sidste par uger føles længere end hele graviditeten!

haha jeg kan såååå godt følge dig!

jeg havde "tegnblødning" i 3 uger, ja fedt tegn lorte krop haha

åh hvor han også ond, man er jo bare selv mega utålmodig

hver eneste dag de sidste par uger følels bare som en uge altså!

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Jeg synes den er rigtig flot, nu er du jo så tæt på, og det er lige det der gør den så smuk

Mon baby er kommet på søndag, eller næste fredag hvor jeg skal til Randers begge dage!?

Hvor er du sød  

det håber jeg da han er! Du må da gerne komme på barselsbesøg, hvis det er det du hentyder til  

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Hvor er du sød  

det håber jeg da han er! Du må da gerne komme på barselsbesøg, hvis det er det du hentyder til  

Haha, har nu andre planer de to gange jeg skal derud Men kommer da gerne en anden gang!

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha jeg kan såååå godt følge dig!

jeg havde "tegnblødning" i 3 uger, ja fedt tegn lorte krop haha

åh hvor han også ond, man er jo bare selv mega utålmodig

hver eneste dag de sidste par uger følels bare som en uge altså!

Åh nederen!! Hvis bare kroppen kunne bestemme sig

ja, det er helt vildt! Godt man har viaplay  Og at folk har sommerferie så de har tid til en  

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Haha, har nu andre planer de to gange jeg skal derud Men kommer da gerne en anden gang!

Du er altid velkommen Så kan jeg også se Anthon!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.