Bliver altså vred !!!! :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

baby012

esioul skriver:

Vi har vores hund med på telttur og alternativer er at lade hende være i teltet.

Prøvede at stille det op sådan, for at fortælle det nok er mest forsvarligt hun sidder i en bil med aircon

Og nej lader ikke min hund sidde i et telt. rolig nu.

Hvorfor så ikke tage den i snor og stille den foran butikken til man har handlet ?

Tænker bare hvis hunden har to opholdssteder på ferie (varmt telt, eller  varm bil (hvis aircondition svigter) ) er det så ikke bedre at den er hjemme på et pensionat ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

esioul

baby012 skriver:

Hvorfor så ikke tage den i snor og stille den foran butikken til man har handlet ?

Tænker bare hvis hunden har to opholdssteder på ferie (varmt telt, eller  varm bil (hvis aircondition svigter) ) er det så ikke bedre at den er hjemme på et pensionat ? 

Der kan den jo blive stjålet?

Anmeld

16. juli 2013

esioul

baby012 skriver:

Og så længe det er max et kvarter hun sidder i bilen, med en aircon der muligvis kan stå af, så vuderer jeg ikke det er grundlag nok for at sende hende i en hundepension.

Anmeld

16. juli 2013

FruStolpe

Jeg er generelt enig med dig

Men jeg synes bestemt ikke man kan sammenligne en dag i sommerland og så at man har hunden i bilen når man handler.

Vi køre da ofte til strand/skov med hunden og så skal vi lige ha handlet til frokost på vejen hjem, og ja der sidder hunden altså i bilen.

Alt er selvfølgelig med tanke på hunden og bilen står heller ikke med solen bagende ned på dyret, men jeg køre simpelthen da ikke hjem og sætter den af, når jeg kan handle på ca 5 minutter...

I øvrigt stor respekt til jer der aktivt reagerer når i ser dyr lide, det har jeg heldigvis ikke selv prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.