Bliver altså vred !!!! :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

B&J

ved du hvad den tanke har vi også tit haft, synts det er så synd for dyrene især når det er længere ture eller de skal side eller gå uden for i en varm stege sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

baby012

Godt jeg ikke er den eneste, vi var i givskud zoo igår, og min mand måtte skælde et par ud fordi deres labrador (sort) sad i bileN, (man må gerne have hund med ind, og der er endda gratis hunde parkering i Gorm af et bur med vand og legetøj) men de mente den havde bedre at at være i bilen de sølle 5 TIMER de skulle have til at gå ! 

De fik a vide at hvis ikke de tog hunden ud, så ville de komme tilbage til en bil med knust rude og så kunne de hente hunden på nærmeste politistation .. De tog hunden med. Men sådanne menesker burde ikke have hund !!! 

Og så er jeg egentlig ligeglad med om der er aircondition i bilen, hvad hvis skidtet bryder sammen 

Det det rene dyreplageri !!  

Anmeld

16. juli 2013

baby012

esioul skriver:

Vi har aircon der kører når bilen er slukket og tro mig - der skal skilt i bilen hvor der står "jeg har det meget køligere end jer"  - det er hunden der sidder i bilen

Hvad så hvis det stopper med at virke lige pludselig?? 

Og hvorfor ikke bare rage hunden med ud? Eller lade den blive hjemme ? 

Anmeld

16. juli 2013

esioul

baby012 skriver:

er det ikke mere synd at lade en hund sidde i et lille telt når man er på ferie?

Så hellere sidde i en bil med aircon når den er slukket. Og ja alt kan gå i stykker, men så kan man jo ikke foretage sig noget hvis man tænker sådan.

Så skal vi isolere os herhjemme

Anmeld

16. juli 2013

esioul

baby012 skriver:

og jeg kunne aldrig finde på at lade min hund sidde i bilen i flere timer aicon eller ej.

Men hvis jeg er inde og handle eller lign synes jeg det er forsvarligt når hunden har det mere køligt end dem udenfor

Anmeld

16. juli 2013

baby012

esioul skriver:

er det ikke mere synd at lade en hund sidde i et lille telt når man er på ferie?

Så hellere sidde i en bil med aircon når den er slukket. Og ja alt kan gå i stykker, men så kan man jo ikke foretage sig noget hvis man tænker sådan.

Så skal vi isolere os herhjemme

Der er da forhåbenligt ikke nogen der efterlader deres hund i et telt ??  

vi isolere os ikke, men vores hund sidder ALDRIG i bilen uden mindst en af os ... 

Igen....

Hvorfor ikke tage hunden med sig når man skal nogen steder ?

eller lade den blive hjemme ?? 

Anmeld

16. juli 2013

esioul

baby012 skriver:

Der er da forhåbenligt ikke nogen der efterlader deres hund i et telt ??  

vi isolere os ikke, men vores hund sidder ALDRIG i bilen uden mindst en af os ... 

Igen....

Hvorfor ikke tage hunden med sig når man skal nogen steder ?

eller lade den blive hjemme ?? 

Vi har vores hund med på telttur og alternativer er at lade hende være i teltet.

Prøvede at stille det op sådan, for at fortælle det nok er mest forsvarligt hun sidder i en bil med aircon

Og nej lader ikke min hund sidde i et telt. rolig nu.

Anmeld

16. juli 2013

Laulund87

Aircondition eller ej, man skal bare være forberedt på at man kan risikere at få sin rude knust for man må nemlig gerne smadre en bilrude hvis man ser en hund sidde i en bil og der er rigtig varmt udenfor Man kan jo ikke se om hun har det drønvarmt eller ej.

Anmeld

16. juli 2013

esioul

Laulund87 skriver:

Aircondition eller ej, man skal bare være forberedt på at man kan risikere at få sin rude knust for man må nemlig gerne smadre en bilrude hvis man ser en hund sidde i en bil og der er rigtig varmt udenfor Man kan jo ikke se om hun har det drønvarmt eller ej.

Også derfor der skal skilte i bilen med at man har aircon i bilen

Anmeld

16. juli 2013

esioul

Laulund87 skriver:

Og man kan altså sagtens se på en hund om den har det varmt. Har en hund hedeslag er man slet ikke i tvivl, hvorimod en hund der sidder i stuetemeratur ikke vil sidde og halse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.