hvordan skal man blive enige? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
29 svar
23 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

jeg skriver lige ano da jeg ikke ser nogen grund til min familie kan finde ud af hvem jeg er...

MEN sagen er jeg venter tvillinger med en jeg ikke er sammen med, og ikke har i sinde af finde sammen med, jeg er i uge 30 nu, og fandt desværre først ud af jeg var gravid i uge 13, så derfor havde jeg ikke ngoet valg...

børnenes far har dog valgt at han vil tage ansvar..

men hvad med navne?

vi kan simpelthen ikke blive enige -.- jeg er til specielle navne og han er til traditionelle?

børnene skal bo ved mig, men vil jo gerne vi får det bedste samarbejde, da vi er rigtig gode venner, og det gælder self også ved navne....

hvordan kan man blive enige uden at bo sammen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis I venter tvillinger ville jeg blive "enig" på den måde, at i besteme er navn hver. 

Anmeld

16. juli 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

jeg skriver lige ano da jeg ikke ser nogen grund til min familie kan finde ud af hvem jeg er...

MEN sagen er jeg venter tvillinger med en jeg ikke er sammen med, og ikke har i sinde af finde sammen med, jeg er i uge 30 nu, og fandt desværre først ud af jeg var gravid i uge 13, så derfor havde jeg ikke ngoet valg...

men hvad med navne?

vi kan simpelthen ikke blive enige -.- jeg er til specielle navne og han er til traditionelle?

børnene skal bo ved mig, men vil jo gerne vi får det bedste samarbejde, da vi er rigtig gode venner, og det gælder self også ved navne....

Har i tænkt mellemnavne? Så kunne man vælge et fornavn og et mellemnavn hver :-)

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Har i tænkt mellemnavne? Så kunne man vælge et fornavn og et mellemnavn hver :-)

det havde vi godt tænkt på, problemet ligger så bare i at vi begge har 2 slægtsnavne som de små self også skal have, og der er ikke nogen af navnene der er nok der hedder til at vi må bruge det som et efternavn, så fornavn 3 mellemnavne og efternavne synes vi begge er for meget....

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvis I venter tvillinger ville jeg blive "enig" på den måde, at i besteme er navn hver. 

se der ligger det andet problem, at der bliver han sippet og siger at så passer navnene ikke sammen -.-

skal siges vi ikke ved kønnet endnu. så derfor er det self både drenge navne og pige navne vi snakker....

Anmeld

16. juli 2013

Anonym skriver:

det havde vi godt tænkt på, problemet ligger så bare i at vi begge har 2 slægtsnavne som de små self også skal have, og der er ikke nogen af navnene der er nok der hedder til at vi må bruge det som et efternavn, så fornavn 3 mellemnavne og efternavne synes vi begge er for meget....

Okay, ja så får de et langt navn.
Hvad så med, at finde et navn som både er traditionelt (gammelt fx.) som ikke så mange hedder? så er det også lidt specielt

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Okay, ja så får de et langt navn.
Hvad så med, at finde et navn som både er traditionelt (gammelt fx.) som ikke så mange hedder? så er det også lidt specielt

ar jeg også prøvet at foreslå ham men får svaret " de er stadig specielle" han kan åbenbart kun lide navne som martin nikolaj emil lars osv osv. altså virkelig traditionelle navne....

Anmeld

16. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

men hvad med navne?

Hvaded at skrive en liste hver med 2x10 navne? Derefter bytter i, og man vælger så de 2-3 navne fra den andens liste man bedst kunne leve med?

Anmeld

16. juli 2013

Anonym skriver:

ar jeg også prøvet at foreslå ham men får svaret " de er stadig specielle" han kan åbenbart kun lide navne som martin nikolaj emil lars osv osv. altså virkelig traditionelle navne....

Han er ikke nem

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Han er ikke nem

overhovedet ikke... -.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.