Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Wow det var sentSynes tit man hører folk tester positivt tidligt med tvillinger, men videnskaben mener ikke det nødvendigvis har en sammenhæng så synes det var spændende at se hvordan statistikken lå herinde, især nu hvor der er så mange tvillinge gravide lige nu
Wow det var sentSynes tit man hører folk tester positivt tidligt med tvillinger, men videnskaben mener ikke det nødvendigvis har en sammenhæng så synes det var spændende at se hvordan statistikken lå herinde, især nu hvor der er så mange tvillinge gravide lige nu
meget sent... men har været sent alle gange, så mon ikke det har en sammenhæng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey tøserHvornår kunne i teste positivt på en alm graviditetstest med tvillinger (ikke blodprøve) Nogle som har testet sent, og som ventede to Testede du positivt 4+3 skal du svare 4+ Mulighed for anonyme svar
Testede klart positiv samme dag som jeg fik opringningen fra klinikken at vi var gravide .. Det var 12 dage efter ÆO .. Så var 3+ noget testede IKKE med morgenurin
3+6
Faith skriver: 3+6
DianaRJS skriver: meget sent... men har været sent alle gange, så mon ikke det har en sammenhæng
Anonym skriver: Åh det jeg ked af at høre, må være svært. Være ked af at miste den ene og samtidig glæde sig over den der er tilbage
Åh det jeg ked af at høre, må være svært. Være ked af at miste den ene og samtidig glæde sig over den der er tilbage
Jo tak det var også svært at forholde sig til i starten, men har vænnet mig til tanken om, at der kun er én nu
CroQuis skriver: Jo tak det var også svært at forholde sig til i starten, men har vænnet mig til tanken om, at der kun er én nu
Anonym skriver: Glad for at i ikke mistede dem begge
Glad for at i ikke mistede dem begge
Ja, det er vi også lykkelige for
CroQuis skriver: Ja, det er vi også lykkelige for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128