Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hey tøserHvornår kunne i teste positivt på en alm graviditetstest med tvillinger (ikke blodprøve) Nogle som har testet sent, og som ventede to Testede du positivt 4+3 skal du svare 4+ Mulighed for anonyme svar
Hey tøserHvornår kunne i teste positivt på en alm graviditetstest med tvillinger (ikke blodprøve) Nogle som har testet sent, og som ventede to Testede du positivt 4+3 skal du svare 4+ Mulighed for anonyme svar
jeg kunne teste 3+3 sidst jeg havde tvillinger. Nu er jeg gravid igen, kunne teste 3+2, men ved ikke om det er tvillinger endnu...
jeg testede først positivt 9+3 men har det generelt bare med at teste sent postitiv
DianaRJS skriver: jeg testede først positivt 9+3 men har det generelt bare med at teste sent postitiv
Anonym skriver: Vildt var det fordi du først testede der eller havde du negative test inden
Vildt var det fordi du først testede der eller havde du negative test inden
havde negative teste inden... men den ældste af mine kunen jeg slet ikk teste positiv ved, fandt først ud af jeg var gravid da jeg var 5 måneder henne, og det var udenlukkende pga. mavekramper, der gjorde de var nødt til at scanne min mave... og ved den yngste testede jeg først positivt i uge 11+7
Meget svagt 3+5
Men den ene tvilling døde i uge 9, så venter kun en nu
CroQuis skriver: Meget svagt 3+5 Men den ene tvilling døde i uge 9, så venter kun en nu
DianaRJS skriver: havde negative teste inden... men den ældste af mine kunen jeg slet ikk teste positiv ved, fandt først ud af jeg var gravid da jeg var 5 måneder henne, og det var udenlukkende pga. mavekramper, der gjorde de var nødt til at scanne min mave... og ved den yngste testede jeg først positivt i uge 11+7
Ups - nåede at svare inden jeg så det skulle være med tvillinger :-) Jeg har nu kun én og testede positiv 3+6 (må det have været )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128