Uvi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
2 synes godt om
15. juli 2013

Dianabk

Øv øv øv. syntes at jeg gik og tissede lige rimeligt meget og havde en følelse af jeg ikke kunne tømme min blære ordenligt, og det gør lidt ondt når jeg prøver.
Arbejder på et plejehjem og har derfor mulighed for selv at stixe min urin som slog ud på leu 4 + og blo 10 + så kontaktede lægevagten da jeg havde fri og vupti er nu i behandling... Øv hvor er det træls Men meget heldigt jeg selv har mulighed for at tjekke og få svar hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

CroQuis

Dianabk skriver:

Øv øv øv. syntes at jeg gik og tissede lige rimeligt meget og havde en følelse af jeg ikke kunne tømme min blære ordenligt, og det gør lidt ondt når jeg prøver.
Arbejder på et plejehjem og har derfor mulighed for selv at stixe min urin som slog ud på leu 4 + og blo 10 + så kontaktede lægevagten da jeg havde fri og vupti er nu i behandling... Øv hvor er det træls Men meget heldigt jeg selv har mulighed for at tjekke og få svar hurtigt.

Sorry, men fatter simpelt hen ikke hvad det er du fejler  

Anmeld

15. juli 2013

Dianabk

CroQuis skriver:

Sorry, men fatter simpelt hen ikke hvad det er du fejler  

Urinvejsinfektion

Anmeld

15. juli 2013

CroQuis

Dianabk skriver:

Urinvejsinfektion

Årrrh 

Ja det var da godt nok mega træls, har du slet ikke mærket det komme?

Det var da godt nok heldigt at du lige kunne tage en stix på jobbet, og komme hurtigt i behandling hos lægen 

Anmeld

16. juli 2013

Dianabk

CroQuis skriver:

NNop

Årrrh 

Ja det var da godt nok mega træls, har du slet ikke mærket det komme?

Det var da godt nok heldigt at du lige kunne tage en stix på jobbet, og komme hurtigt i behandling hos lægen 

Nope, ikke noget synderligt. men vil så tjekke det selv ca 1 gang om mdr. fremover

Anmeld

17. juli 2013

Millea

ej øv.. Godt du opdaget det hurtigt!! Jeg har også mig selv under mistanke.. Må også lige låne et stix i morgen på afdelingen ;-)

Godt du er kommet i behandling.. 

Anmeld

17. juli 2013

Dianabk

Millea skriver:

ej øv.. Godt du opdaget det hurtigt!! Jeg har også mig selv under mistanke.. Må også lige låne et stix i morgen på afdelingen ;-)

Godt du er kommet i behandling.. 

Ja det var heldigt at jeg opdagede det hurtigt. Ja så må du heller lige få stixet engang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.