Bekymret - ingen sex under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Min får hvis det sker for os at. Vide at enten hopper han på ellers er der andre der får lov.. 

Vi har ikke måttet have sex før nu, er i 18. Uge.. Og jeg sørgede for hans behov trods at det var pisse hårdt at være så lysten uden at måtte få noget selv..

Har i perioder svært ved sex pga. At min biologiske far har misbrugt mig sexuelt.. Men jeg sørger ALTID for hans behov selvom det ikke Er noget jeg lige der har lyst til..

Normalt er vi begge sexgale.. Og jeg finder mig ikke i gentagne afvisninger.. For jeg giver altid selv. Og min mand er heldigvis enig og siger allerede nu at det er hans job at tilfredsstille mig som det er mit at gøre det for ham..

Elsker den mand.. 

Jeg er virkelig ked af at høre det med din biologiske far - giiiiiiiiiiisp 

H åber du har l ært at takle det og har det bedre idag!

Min mand og jeg er lige gode om det og tager begge intiativ (inden graviditet) det er bare sjovt, s å stor drejning det hele har taget... Han er mere til mys og den slags lige p.t, men jeg kommer jo ikke til at v ære gravid hele tiden - smiiil  s å er græsset lidt grønnere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ked af at høre det med din biologiske far - giiiiiiiiiiisp 

H åber du har l ært at takle det og har det bedre idag!

Min mand og jeg er lige gode om det og tager begge intiativ (inden graviditet) det er bare sjovt, s å stor drejning det hele har taget... Han er mere til mys og den slags lige p.t, men jeg kommer jo ikke til at v ære gravid hele tiden - smiiil  s å er græsset lidt grønnere.. 

Vi er også lige gode om det.. På nær når jeg har en dårlig dag med fortiden.. Og jeg nægter at lade det gå ud over mit liv idag.

Han får ikke lov at gøre min mand til sit offer også.. 

Anmeld

18. juli 2013

Mother-love

Jeg vil sige du skal prøve og snakke med ham om det. D jeg var gravid med min datter (også vores første) havde vi sex en gang i hele graviditeten og det var i uge 7 eller sådan noget. Min kæreste kunne simpelthen ikke. Jeg fik hurtigt mave og jo større den blev jo mindre blev han lyst.
Jeg havde en meget forøget sextræng men jeg accepterede at han havde det som han havde det selvom det var svært i starten og jeg følte mig klam osv.

Men der er bare nogle mænd der ikke tænder på gravide. Og sådan er det bare.

Men ellers gør det selv. Det gjorde jeg

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg vil sige du skal prøve og snakke med ham om det. D jeg var gravid med min datter (også vores første) havde vi sex en gang i hele graviditeten og det var i uge 7 eller sådan noget. Min kæreste kunne simpelthen ikke. Jeg fik hurtigt mave og jo større den blev jo mindre blev han lyst.
Jeg havde en meget forøget sextræng men jeg accepterede at han havde det som han havde det selvom det var svært i starten og jeg følte mig klam osv.

Men der er bare nogle mænd der ikke tænder på gravide. Og sådan er det bare.

Men ellers gør det selv. Det gjorde jeg

Vi er vidst i samme b ås s å  argh alts å.. Det g år mig specielt p å, n år vi ligger og ser film, og s å er der bare gang i den for fuld skrue og jeg sidder bare bliver helt  å åh ja tak. 

Jeg synes bare ikke det er specielt fedt at jeg skal tilfredsstille mig selv, n år jeg har en mand - men ja, det bliver sikkert n ødvendigt i sidste ende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.