Anonym skriver:
Hej alle dejlige kvinder/piger 

Jeg har et "lille" problem, eller rettere sagt stort fra min side af, som går mig på psykisk.. Det gøre flere jo ting, nu hvor man er gravid (kender I vidst, smil)
Jeg bor sammen med min mand og vi venter os vores første barn til September, hvilket vi begge er overlykkelige over! Vi har et fantastisk forhold, elsker hinanden og alt det, hvilket er dejligt!
Vi har altid haft et hedt og dejligt sexliv med sex op til flere gange om dagen inden graviditeten, men vi har også haft ok sex under graviditeten indtil for noget tid siden, hvor alting bare er gået i stå
han vil ikke have sex med mig, det hele er bare forsvundet. Vi har altid haft god sex, men nu er det bare væk!
Jeg er rigtig ked af over det, da jeg har en ok sexlyst og har lyst til ham - jeg har brug for at få mit behov tilfredsstillet, men han undgår det bare, føler jeg.
Jeg "hader" bare når vi skal sove, og så er det bare godnat mysser - det gøre mig bare sur og trist. Jeg føler ikke jeg er god nok for ham mere, selvom han har sagt millioner af gange, at jeg stadig er den samme for ham og at han altid elsker mig - jeg bærer hans barn, og det er han taknemmelig og stolt over.. Ja, det er dejligt at vide, meeeeeeeeeeeeen..
________
Tak fordi du l æste med - det betyder meget for mig, for har brug for at puste ud 
her er det helt omvendt....
men prøæv at snakke med ham om det. der er desværre mange mænd der har det sådan