MD scanning er så nervøs og spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Mami_Ravn

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hmm tror ikke man høre hjertelyd hos lægen, men hvis man spørger kan man jo nok Hørte i hvertfald aldrig det ved lægen med Laura. 

Nej jeg er ikke plusmedlem. Kan ikke helt finde ud af havd fordelen er ved det?

Okay, så man får faktisk ikke lov at høre det efter uge 20?? 

Nej kan jeg nemlig heller ikke...troede baer du var det i og med du har profilbillede..kan jeg nemlig ik finde ud af at få på. Synes ikke jeg kan se muligheden nogen steder

Hvor bor i egentlig henne af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Guldet

Mami_Ravn skriver:

Okay, så man får faktisk ikke lov at høre det efter uge 20?? 

Nej kan jeg nemlig heller ikke...troede baer du var det i og med du har profilbillede..kan jeg nemlig ik finde ud af at få på. Synes ikke jeg kan se muligheden nogen steder

Hvor bor i egentlig henne af?

Jo så høre man det nok til jordmoderbesøgene ;-) nej jeg er ikke plusmedlem ;-) .. Men kender godt det med at hitte ud af det tekniske herinde ;-) kan ikke engang hjælpe dig, for kan ikke huske hvordan man gør! men skriv et oplæg, der må være nogen der kan forklare det . Jeg bor i midtjylland 

Anmeld

15. juli 2013

Mami_Ravn

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Jo så høre man det nok til jordmoderbesøgene ;-) nej jeg er ikke plusmedlem ;-) .. Men kender godt det med at hitte ud af det tekniske herinde ;-) kan ikke engang hjælpe dig, for kan ikke huske hvordan man gør! men skriv et oplæg, der må være nogen der kan forklare det . Jeg bor i midtjylland 

Okay, jeg prøver mig frem Jeg vil krybe i seng nu, men mon ikke vi tales ved Det var ihvertfald dejligt at snakke med dig..det er så få herinde man får talt med mere end en enkelt besked eller lignende

sov godt når du kommer dertil

Anmeld

15. juli 2013

Guldet

Mami_Ravn skriver:

Okay, jeg prøver mig frem Jeg vil krybe i seng nu, men mon ikke vi tales ved Det var ihvertfald dejligt at snakke med dig..det er så få herinde man får talt med mere end en enkelt besked eller lignende

sov godt når du kommer dertil

Ja det er ikke andet for end prøve sig frem ;-) ja det var super hyggeligt lige at skrive sammen! Det må vi gøre en anden gang ! Du må sove godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.