Mariehønen Evigglad <3 skriver:
Hvis min jordmoder så bare havde sagt til mig, at den endnu er så lille og det er forskelligt fra graviditet til graviditet hvornår man mærker baby, så tror jeg heller ikke jeg ville ha været nervøs. Men jeg havde bare fået kørt mig selv helt op! Ja gik faktisk 2 uger og var nervøs, tænkte først at jeg var fjollet, men ville også blive vanvittig hvis jeg ikke gjorde noget, så jeg overvejede enten at købe en scanning eller en maskine. Men er glad for jeg købte den.
Hmm ja det er da hyggeligt at høre baby med manden, men ville aldrig ha købt den første gang, men det er nok også fordi der var jeg ikke nervøs! Men det er da hyggeligt! Der står inde på hjemmesiden at der går 1-3 dage.
Det kunne jo være en lille gave til ham 
Nej det er da også for dårligt at hun ikke har sagt noget..vil jeg mene...nogengange glemmer fagfolkene bare lidt at de ikke har med "normale" mennesker at gøre, men hormonelle monstre der ser død og ødelæggelse overalt
F.eks igår da jeg ringede til Riget ang. mine smerter, fik jeg efter 4 timers venten på at de skulle ringe en besked der lød : Jamen hvis du gerne vil have at vi ser på dig kommer du bare ind"...jeg sad lidt tilbage og tænkte "øh jeg er ikke læge, det burde vidst ikke være min beslutning"
Ja, tror også det mest ville være for hans skyld...kan mærke jeg har en helt anden ro på efter de 5 sek hjertelyd jeg hørte idag..må lige se på det
Hvor lang tid går der fra MD til man må høre igen? Er det hos lægen i uge 25?
Anmeld