4 gange på en nat! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Faith

Jeg havde rigtig stride plukveer allerede fra uge 16 da jeg ventede mine tvillinger, og jeg endte med at gå i fødsel i uge 26. Fødslen blev heldigvis stoppet.

Plukveer behøver ikke være farlige! Men synes bestemt du skal tage det seriøst og kontakte læge, jordemoder eller fødegang.

Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Chili

DianaRJS skriver:

så kom jeg hjem igen...

der var desværre INGEN tegn på blærebetændelse

begge bebser havde det godt, MEN min livmoderhals er desværre allerede nu afkortet, og lægen har sendt mig til ekstra scanninger + strenge ordre om at jeg næsten intet må lave

som han desværre fortalte, har jeg født for tidligt før (uge 35+4) og har haft diverse gener i samme graviditet, som jeg også har nu, derfor er der desværre stor risiko for at det vil ske igen, og endnu større risiko nu da der er 2, og derfor vil jeg blive holdt øje med nøje....

det var ikke meget min livmoderhals var forkortet men desværre nok til at jeg intet må lave, så afslapning resten af graviditeten og scanning hver 14 dag i stedet for 1 gang i måneden.... øv øv... men så længe de sikre sig de små bliver inde til de MÅ komme ud, er det helt sikkert noget der er til at leve med

Øv

Håber de bliver derinde længe

Anmeld

15. juli 2013

Faith

DianaRJS skriver:

så kom jeg hjem igen...

der var desværre INGEN tegn på blærebetændelse

begge bebser havde det godt, MEN min livmoderhals er desværre allerede nu afkortet, og lægen har sendt mig til ekstra scanninger + strenge ordre om at jeg næsten intet må lave

som han desværre fortalte, har jeg født for tidligt før (uge 35+4) og har haft diverse gener i samme graviditet, som jeg også har nu, derfor er der desværre stor risiko for at det vil ske igen, og endnu større risiko nu da der er 2, og derfor vil jeg blive holdt øje med nøje....

det var ikke meget min livmoderhals var forkortet men desværre nok til at jeg intet må lave, så afslapning resten af graviditeten og scanning hver 14 dag i stedet for 1 gang i måneden.... øv øv... men så længe de sikre sig de små bliver inde til de MÅ komme ud, er det helt sikkert noget der er til at leve med

Øv en træls besked at få

Håber meget for dig at de bliver derinde længe endnu.

Og kan du nu passe på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.