4 gange på en nat! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. juli 2013

DianaRJS

nu er det så 4 gang jeg vågner pga plukveer. de gør hammer ondt for at sige det mildt, og er utrolig ubehagelige...!

kan det virkelig være rigtig at de kan være så stride allerede nu (18+2) ???

nogen der har oplevet det på samme måde???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Swerg

Jeg syntes at du skal ringe til FG/lægevagten

Anmeld

15. juli 2013

Mi&Mi

Elias2010<3 skriver:

Jeg syntes at du skal ringe til FG/lægevagten

Enig

Anmeld

15. juli 2013

ano14316

DianaRJS skriver:

nu er det så 4 gang jeg vågner pga plukveer. de gør hammer ondt for at sige det mildt, og er utrolig ubehagelige...!

Plukveer må som tommelfingerregel ikke gøre ondt, og slet ikke så meget at du vågner af det... Er du sikker på at det er plukveer og ikke rigtige veer? Har du haft det før?
Jeg er enig med de andre i at du skal give fg et kald...

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

ano14316 skriver:

Plukveer må som tommelfingerregel ikke gøre ondt, og slet ikke så meget at du vågner af det... Er du sikker på at det er plukveer og ikke rigtige veer? Har du haft det før?
Jeg er enig med de andre i at du skal give fg et kald...

jeg har 2 drenge i forvejen, så er helt sikker på det er plukveer og ikke veer

jeg skal til læge nu her kl 11, så har lidt trukket den da jeg ikke blev vækket af det igen....

må lige give update når jeg er hjemme igen

Anmeld

15. juli 2013

mommy1991

DianaRJS skriver:

Håber ikke det er alvorligt.. Måske en blærebetændelse? Godt at du skal til lægen i hvertfald

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

emmagirl skriver:

Håber ikke det er alvorligt.. Måske en blærebetændelse? Godt at du skal til lægen i hvertfald

håber jeg heller ikke!!!!

havde bestilt tid til at se om jeg havde blære betændelse da jeg følte hele min underliv var ved at falde ud for at sige det mildt og havde det ved den store, med samme følelse så tiden var faktisk bestilt i dag til tjek tror bare ikke jeg tænkte så meget over at plukveer og blærebetændelse også har sammenhæng kl 4 i nat

men håber da også alt er som det skal være og både prinsen og prinsessen har det som en drøm derinde

Anmeld

15. juli 2013

mommy1991

DianaRJS skriver:

håber jeg heller ikke!!!!

havde bestilt tid til at se om jeg havde blære betændelse da jeg følte hele min underliv var ved at falde ud for at sige det mildt og havde det ved den store, med samme følelse så tiden var faktisk bestilt i dag til tjek tror bare ikke jeg tænkte så meget over at plukveer og blærebetændelse også har sammenhæng kl 4 i nat

men håber da også alt er som det skal være og både prinsen og prinsessen har det som en drøm derinde

Hehe, nej i smerte tænker man ikke altid klart Men blærebetændelse kan give rigtig slemme plukkeveer og (ikke for at gøre dig nervøs) jeg kender et par stykker hvis fødsel gik i gang på grund af en blærebetændelse.. Så godt at du får det tjekket  

Håber det bedste for dine små pus  og selvfølgelig også at du får det bedre 

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

så kom jeg hjem igen...

der var desværre INGEN tegn på blærebetændelse

begge bebser havde det godt, MEN min livmoderhals er desværre allerede nu afkortet, og lægen har sendt mig til ekstra scanninger + strenge ordre om at jeg næsten intet må lave

som han desværre fortalte, har jeg født for tidligt før (uge 35+4) og har haft diverse gener i samme graviditet, som jeg også har nu, derfor er der desværre stor risiko for at det vil ske igen, og endnu større risiko nu da der er 2, og derfor vil jeg blive holdt øje med nøje....

det var ikke meget min livmoderhals var forkortet men desværre nok til at jeg intet må lave, så afslapning resten af graviditeten og scanning hver 14 dag i stedet for 1 gang i måneden.... øv øv... men så længe de sikre sig de små bliver inde til de MÅ komme ud, er det helt sikkert noget der er til at leve med

Anmeld

15. juli 2013

mommy1991

DianaRJS skriver:

så kom jeg hjem igen...

der var desværre INGEN tegn på blærebetændelse

begge bebser havde det godt, MEN min livmoderhals er desværre allerede nu afkortet, og lægen har sendt mig til ekstra scanninger + strenge ordre om at jeg næsten intet må lave

som han desværre fortalte, har jeg født for tidligt før (uge 35+4) og har haft diverse gener i samme graviditet, som jeg også har nu, derfor er der desværre stor risiko for at det vil ske igen, og endnu større risiko nu da der er 2, og derfor vil jeg blive holdt øje med nøje....

det var ikke meget min livmoderhals var forkortet men desværre nok til at jeg intet må lave, så afslapning resten af graviditeten og scanning hver 14 dag i stedet for 1 gang i måneden.... øv øv... men så længe de sikre sig de små bliver inde til de MÅ komme ud, er det helt sikkert noget der er til at leve med

For at de bliver derinde læææænge endnu!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.