Jeg skal giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

FrkRaarup

Lykke:) skriver:

Jeg synes i hvert fald, at det kunne være rigtig smukt

Det tror jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

FrkRaarup

Lykke:) skriver:

Jeg synes i hvert fald, at det kunne være rigtig smukt

Det tror jeg også

Anmeld

16. juli 2013

Isabella_mor

FrkRaarup skriver:

Vi er forlovet. Har vi været i 1 år.. Nu vil vi videre Hehe

Jo, jeg har en tatovering

Syns at det er en rigtig god idé med at få navnet broderet i kjolen.

hehevejene okay ja hvad ved jeg, jeg tænkte at man bliver forlovet når mandenb frier  

Anmeld

16. juli 2013

Morgensol

Jeg havde min afdøde svigerfar i min brudebuket og min mand havde et billed af ham i sin inderlomme..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2013

FrkRaarup

Bertemor skriver:

Jeg havde min afdøde svigerfar i min brudebuket og min mand havde et billed af ham i sin inderlomme..

Hvor fint

Tak for idé

Anmeld

16. juli 2013

B&J

STORT TILLYKKE HVOR ER DET BARE FANTASTISK FOR JER

Anmeld

16. juli 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

STORT TILLYKKE HVOR ER DET BARE FANTASTISK FOR JER

Mange mange tak

Anmeld

17. juli 2013

FrkRaarup

Isabella_mor skriver:

hehevejene okay ja hvad ved jeg, jeg tænkte at man bliver forlovet når mandenb frier  

Det gør man også?

Jeg troede aldrig vi skulle giftes, selvom han havde friet..

Anmeld

17. juli 2013

Babydrøm

FrkRaarup skriver:

Så er det blevet min tur til at indtage denne kategori

JEG SKAL NEMLIG ..

Vi snakkede for lang tid siden om det at blive gift.... eller, jeg gjorde! På det tidspunkt havde Kenneth absolut ingen intention om at skulle giftes.. Og skulle han endelig giftes skulle han da på ingen måde have ring på/gå med ring..

Han er vendt helt rundt! Nu vil han både giftes og have ring på fingeren. Han har tilmed 'valgt' ringe til 3000kr.. Er total overrasket over ham. Han er med i det hele og syns i starten det var uretfærdigt han ikke måtte se kjolen
Det er bare skønt med en mand der gider det og gerne vil være med.. Det gør det mere til VORES bryllup istedet for MIT

Jeg sagde ellers til ham, at jeg ikke behøvede et stort bryllup. At vi blot kunne holde lidt hygge nu og spare sammen til stor fest på et tidspunkt.. Men også her overraskede manden mig! For en bid kage og en kop kaffe var da ikke nok

Jeg er lykkelig! Det meste af tiden! Savner stadig min lille pige, og har stadig hyleture og 'fuck-hele-verden,-alt-er-noget-lort-dage, og det er helt fint! Disse dage skal der også være plads til. Det er nu 4 måneder siden vi sagde farvel og lige om hjørnet bliver hun 5 måneder!

Som så mange andre skal vi giftes 7/9-13.. Ikke pga. datoen.. Men fordi det var den dag Naja skulle være vist frem i kirken.
Så jeg er rigtig stresset Det er jo lige om lidt. Jeg tror ikke rigtig jeg har fattet det endnu, det sker nok først på fredag når jeg står i Lilly og prøver brudekjoler!

I dag fortalte vi Malte den store nyhed, og han glæder sig meget!

(Her til sidst vil jeg lige høre om I har nogle ideer til hvordan jeg kan få Naja 'flettet' ind i brudekjolen! Jeg har et meget stort behov for at hun er synlig hos mig. Og specielt på denne store dag. Jeg ved godt hun er i mit hjerte <3 - men det kan jo ikke ses..)

(I øvrigt er facebook ikke informeret herom, så SSCCHH )

Rikke

Stort tillykke Hvor dejligt

Anmeld

17. juli 2013

FrkRaarup

AnnL skriver:

Stort tillykke Hvor dejligt

Mange tak

Ja, det er super skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.