Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
MIWULA skriver: Stort tillykke
FrkRaarup skriver: Så er det blevet min tur til at indtage denne kategori JEG SKAL NEMLIG .. Vi snakkede for lang tid siden om det at blive gift.... eller, jeg gjorde! På det tidspunkt havde Kenneth absolut ingen intention om at skulle giftes.. Og skulle han endelig giftes skulle han da på ingen måde have ring på/gå med ring.. Han er vendt helt rundt! Nu vil han både giftes og have ring på fingeren. Han har tilmed 'valgt' ringe til 3000kr.. Er total overrasket over ham. Han er med i det hele og syns i starten det var uretfærdigt han ikke måtte se kjolen Det er bare skønt med en mand der gider det og gerne vil være med.. Det gør det mere til VORES bryllup istedet for MIT Jeg sagde ellers til ham, at jeg ikke behøvede et stort bryllup. At vi blot kunne holde lidt hygge nu og spare sammen til stor fest på et tidspunkt.. Men også her overraskede manden mig! For en bid kage og en kop kaffe var da ikke nok Jeg er lykkelig! Det meste af tiden! Savner stadig min lille pige, og har stadig hyleture og 'fuck-hele-verden,-alt-er-noget-lort-dage, og det er helt fint! Disse dage skal der også være plads til. Det er nu 4 måneder siden vi sagde farvel og lige om hjørnet bliver hun 5 måneder! Som så mange andre skal vi giftes 7/9-13.. Ikke pga. datoen.. Men fordi det var den dag Naja skulle være vist frem i kirken. Så jeg er rigtig stresset Det er jo lige om lidt. Jeg tror ikke rigtig jeg har fattet det endnu, det sker nok først på fredag når jeg står i Lilly og prøver brudekjoler! I dag fortalte vi Malte den store nyhed, og han glæder sig meget! (Her til sidst vil jeg lige høre om I har nogle ideer til hvordan jeg kan få Naja 'flettet' ind i brudekjolen! Jeg har et meget stort behov for at hun er synlig hos mig. Og specielt på denne store dag. Jeg ved godt hun er i mit hjerte <3 - men det kan jo ikke ses..)(I øvrigt er facebook ikke informeret herom, så SSCCHH ) Rikke
Så er det blevet min tur til at indtage denne kategori JEG SKAL NEMLIG .. Vi snakkede for lang tid siden om det at blive gift.... eller, jeg gjorde! På det tidspunkt havde Kenneth absolut ingen intention om at skulle giftes.. Og skulle han endelig giftes skulle han da på ingen måde have ring på/gå med ring.. Han er vendt helt rundt! Nu vil han både giftes og have ring på fingeren. Han har tilmed 'valgt' ringe til 3000kr.. Er total overrasket over ham. Han er med i det hele og syns i starten det var uretfærdigt han ikke måtte se kjolen Det er bare skønt med en mand der gider det og gerne vil være med.. Det gør det mere til VORES bryllup istedet for MIT Jeg sagde ellers til ham, at jeg ikke behøvede et stort bryllup. At vi blot kunne holde lidt hygge nu og spare sammen til stor fest på et tidspunkt.. Men også her overraskede manden mig! For en bid kage og en kop kaffe var da ikke nok Jeg er lykkelig! Det meste af tiden! Savner stadig min lille pige, og har stadig hyleture og 'fuck-hele-verden,-alt-er-noget-lort-dage, og det er helt fint! Disse dage skal der også være plads til. Det er nu 4 måneder siden vi sagde farvel og lige om hjørnet bliver hun 5 måneder! Som så mange andre skal vi giftes 7/9-13.. Ikke pga. datoen.. Men fordi det var den dag Naja skulle være vist frem i kirken. Så jeg er rigtig stresset Det er jo lige om lidt. Jeg tror ikke rigtig jeg har fattet det endnu, det sker nok først på fredag når jeg står i Lilly og prøver brudekjoler! I dag fortalte vi Malte den store nyhed, og han glæder sig meget! (Her til sidst vil jeg lige høre om I har nogle ideer til hvordan jeg kan få Naja 'flettet' ind i brudekjolen! Jeg har et meget stort behov for at hun er synlig hos mig. Og specielt på denne store dag. Jeg ved godt hun er i mit hjerte <3 - men det kan jo ikke ses..)(I øvrigt er facebook ikke informeret herom, så SSCCHH ) Rikke
Lykke:) skriver: KÆMPE TILLYKKE Hvor er det bare dejligt for jer! Med hensyn til din lille pige, så kan man måske få skrevet hendes navn på kjolen? Altså få Naja broderet? Ellers et smykke med hendes navn?
KÆMPE TILLYKKE Hvor er det bare dejligt for jer! Med hensyn til din lille pige, så kan man måske få skrevet hendes navn på kjolen? Altså få Naja broderet? Ellers et smykke med hendes navn?
har du en ting fra hende som kan komme med ind under dekorationen af feks kjole. Tænker måske et bånd af en slags.
eller måske flette blomsterne fra jer (den fra hendes kiste) ind i brudebuketten... En mulighed var også at få printet et billed af hende som kan enten stryges på kjolen, eller over på et lommetørklæde
Stort tillykke..
Hvad med en broche/halskæde med et billede af hende? Den kunne sidde over dit hjerte
http://www.photobox.dk/fotoservice/jewels/engraved-jewels
http://www.foto-fun.dk/shop/smykke-m-foto-215c1.html
Det her var lige hvad jeg kunne finde
Hvor er jeg bare glad på dine vegne søde
Jeg tænker om du ikke kunne købe en halskæde med et minde af hende i?
Billede eller lign at sætte deri.
sådan en her?
Så bærer du hende tæt ved hjertet hele dagen
http://www.groupon.dk/deals/shopping/Clear-Crystal/20837700
FrkRaarup skriver: Mange tak Ja, det er virkelig skønt! Ja, det kunne man Men hvor på kjolen? Er helt blank
Mange tak Ja, det er virkelig skønt! Ja, det kunne man Men hvor på kjolen? Er helt blank
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128