Skifte tøjstil... Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Det kan anbefales at lave et såkaldt "mood board", hvor du sætter billeder ind af den stil, du gerne vil have. Hvis du ikke er så meget til at klippe og klistre, kan du skrive det ned. Mit ser i korte træk sådan ud:

- Materialer: Uld, silke, bomuld, læder, strik, og sølv.

- Farver: Sort, grå, hvid, støvet gammelrosa. 

- Ynglingsmærker: Malene Birger, Acne og Stella McCartney. 

Jeg er fuldstændig, bedøvende ligeglad med, hvad der er på mode og til dels også, hvad der klæder mig. Jeg får ofte af vide at grøn og a-formede nederdele vil klæde mig, men jeg bryder mig om ingen af delene og derfor kunne jeg aldrig finde på at købe det. 

Find ud af, hvilken stil, du drømmer om og hvad du føler dig pæn i. Kig i modeblade, på nettet og på gaden, skriv ned eller lav det førnævnte mood board, så undgår du at købe ting, som du ikke bliver glad for i længden. Inverster i gode basis-køb som en flot frakke, en lækker taske, gode sko og sandaler, en habit - eller læderjakke og et par bukser, som sidder rigtig godt. Så er du rigtig langt. 

Tak for dine gode råd. Vil helt sikkert prøve at kigge i nogle flere blade og finde inspiration. Jeg følger heller ikke moden overhovedet. Problemet for mig er bare at når jeg prøver noget end det jeg normalt går med bliver jeg usikker og vælger oftest det der i min bog er sikrest og det er den boks jeg vil ud af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.