panisk angst for sygdom,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ikke hvis du beder om at få en henvisning til psykiatrisk ambulant afd. Hvis din læge vil det, så koster det dig ingenting. Og det er dygtige  psykologer og psykiatere der er sådan et sted.

Det må jeg så prøve at se om jeg kan, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Det må jeg så prøve at se om jeg kan, tak

Ellers skal du sige at du gerne vil til en psykiater - det er også gratis. Det er kun psykologer der koster penge.

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

lyder som en god ide!

om ikke andet tilbyder nogle læger samtaler gratid ved dem hvis det er!

Håber i hvertfald ikke at skulle af med for meget, men må gøre hvad der skal gøres

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ellers skal du sige at du gerne vil til en psykiater - det er også gratis. Det er kun psykologer der koster penge.

Tusind tak, det vidste jeg ikke

Anmeld

14. juli 2013

mulle85

Anonym skriver:

Håber i hvertfald ikke at skulle af med for meget, men må gøre hvad der skal gøres

ved at man kan søge kommunen om hjælp hvis det er!

ellers kan jeg anbefale hypnose, godt nok betalte jeg selv de 400 eller 500 det kostede men et par behandlinger der gjorde underværker for mig, og havde ret meget angst og forskellige troede aldrig jeg kom af med dem igen, men med en vilje og den hypnose hjalp det, du kan altid prøve og undersøge lidt via nettet, du er også velkommen til og skrive privat hvis du har behov for det!

Anmeld

14. juli 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre? Er nærmest panisk angst for sygdom, at jeg eller mine børn bliver syge..
Jeg er så bange for at de, eller alle skal begynde at kaste op, og at jeg skal blive smittet.
Det styrer mit liv, og er så ked af det.
Når mit barn ikke vil spise, tænker jeg: han har kvalme, han kaster nok snart op!
Når mit barn bliver ked tænker jeg: nu kaster han snart op..
Når de så bliver syge og kaster op, så får jeg hjertebanken, svedige hænder, en klump i maven og hele min krop sitrer, fordi, jeg er bange for at blive smittet..

Andre der har det som mig?
Eller nogen der ved hvad jeg kan gøre, holder det snart ikke ud mere..

Søde du Jeg har siden "teenage" årene været ANGST for opkast! Hvad end det skulle komme fra mig eller andre... Jeg kunne næsten ikke passe mit job på plejehjem, da de fleste havde omgangs syge... Jeg gik i panik! Har det meget bedre i dag. Fandt (i samarbejde med hypnotisør) frem til en oplevelse, som havde sat denne "opkast" angst i gang Vil virkelig anbefale dig at opsøge en hypnotisør. Men held og lykke med det. Du er bestemt ikke alene om din angst

Anmeld

14. juli 2013

marie_jon

maria_josse skriver:

Søde du Jeg har siden "teenage" årene været ANGST for opkast! Hvad end det skulle komme fra mig eller andre... Jeg kunne næsten ikke passe mit job på plejehjem, da de fleste havde omgangs syge... Jeg gik i panik! Har det meget bedre i dag. Fandt (i samarbejde med hypnotisør) frem til en oplevelse, som havde sat denne "opkast" angst i gang Vil virkelig anbefale dig at opsøge en hypnotisør. Men held og lykke med det. Du er bestemt ikke alene om din angst

Undskyld skimtede vist dit indlæg lidt for hurtigt. Kan se at det ikke er angst for opkast, men sygdom. Måske en hypnotisør alligevel kan hjælpe.

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

ved at man kan søge kommunen om hjælp hvis det er!

ellers kan jeg anbefale hypnose, godt nok betalte jeg selv de 400 eller 500 det kostede men et par behandlinger der gjorde underværker for mig, og havde ret meget angst og forskellige troede aldrig jeg kom af med dem igen, men med en vilje og den hypnose hjalp det, du kan altid prøve og undersøge lidt via nettet, du er også velkommen til og skrive privat hvis du har behov for det!

Må kigge lidt rundt på nettet, og så vil jeg ringe til min læge i morgen.
Tusknd tak, det er sødt af dig

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

maria_josse skriver:

Undskyld skimtede vist dit indlæg lidt for hurtigt. Kan se at det ikke er angst for opkast, men sygdom. Måske en hypnotisør alligevel kan hjælpe.

Er angst for sygdom, men mest for omgangssyge og opkast, så du er ikke galt på den
Prøver at ringe til min læge i morgen, håber hun kan guide mig lidt rundt i alle mulighederne

Anmeld

14. juli 2013

mulle85

Anonym skriver:

Må kigge lidt rundt på nettet, og så vil jeg ringe til min læge i morgen.
Tusknd tak, det er sødt af dig

det lydersom en plan, bare med og søge hjælp så hurtigt som muligt!

det var skam så lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.