panisk angst for sygdom,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.438 visninger
19 svar
1 synes godt om
14. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvad skal jeg gøre? Er nærmest panisk angst for sygdom, at jeg eller mine børn bliver syge..
Jeg er så bange for at de, eller alle skal begynde at kaste op, og at jeg skal blive smittet.
Det styrer mit liv, og er så ked af det.
Når mit barn ikke vil spise, tænker jeg: han har kvalme, han kaster nok snart op!
Når mit barn bliver ked tænker jeg: nu kaster han snart op..
Når de så bliver syge og kaster op, så får jeg hjertebanken, svedige hænder, en klump i maven og hele min krop sitrer, fordi, jeg er bange for at blive smittet..

Andre der har det som mig?
Eller nogen der ved hvad jeg kan gøre, holder det snart ikke ud mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre? Er nærmest panisk angst for sygdom, at jeg eller mine børn bliver syge..
Jeg er så bange for at de, eller alle skal begynde at kaste op, og at jeg skal blive smittet.
Når mit barn ikke vil spise, tænker jeg: han har kvalme, han kaster nok snart op!
Når de så bliver syge og kaster op, så får jeg hjertebanken, svedige hænder, en klump i maven og hele min krop sitrer, fordi, jeg er bange for at blive smittet..

Det lyder som angst/angstanfald og du skal nok kontakte din læge og få en henvisning til en som har speciale i angstsygdomme. En psykolog eller psykiater.

/Fenja

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det lyder som angst/angstanfald og du skal nok kontakte din læge og få en henvisning til en som har speciale i angstsygdomme. En psykolog eller psykiater.

/Fenja

Tænkte nok, at det skulle den vej åhh det koster bare så mange penge

Anmeld

14. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Har haft en veninde som havde det præcis på samme måde. Hun gik i terapi og det hjalp!

Anmeld

14. juli 2013

mulle85

har ikke prøvet lige med sygdom, men har før lidt af angst, har brugt masser penge på psykolog osv uden det hjalp, ved mig hjalp hypnose og har det ikke mere nu, så efter 7 år fik jeg endelig bugt med det!

så en ide er og søge hjælp så du kan få redskaber og arbejde med!

Anmeld

14. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Tænkte nok, at det skulle den vej åhh det koster bare så mange penge

Ikke hvis du beder om at få en henvisning til psykiatrisk ambulant afd. Hvis din læge vil det, så koster det dig ingenting. Og det er dygtige  psykologer og psykiatere der er sådan et sted.

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Har haft en veninde som havde det præcis på samme måde. Hun gik i terapi og det hjalp!

Åh det lyder virkelig godt! Håber virkelig at komme af med det, det er simpelthen forfærdeligt!

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

har ikke prøvet lige med sygdom, men har før lidt af angst, har brugt masser penge på psykolog osv uden det hjalp, ved mig hjalp hypnose og har det ikke mere nu, så efter 7 år fik jeg endelig bugt med det!

så en ide er og søge hjælp så du kan få redskaber og arbejde med!

Tak for svar
Må få ringet til min læge!

Anmeld

14. juli 2013

mulle85

Anonym skriver:

Tak for svar

lyder som en god ide!

om ikke andet tilbyder nogle læger samtaler gratid ved dem hvis det er!

Anmeld

14. juli 2013

mulle85

Anonym skriver:

Tak for svar

lyder som en god ide!

om ikke andet tilbyder nogle læger samtaler gratid ved dem hvis det er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.