BigHope13 skriver:
Det lidt mærkeligt, for jeg har lidt ondt af mig selv nogle gange fordi jeg savner ham, og så bliver jeg lige "normal" i hovedet igen og tænker sikke noget pjat det kun en uge altså
men tænker netop også at vi skal nyde den "sidste" alene tid sammen.
Vi er selvfølgelig lykkelige for at skulle være forældre og det bliver da fantastisk men rammes også af frygt for om forholdet bliver sat på standby og sådan. Men vi snakker heldigvis meget om at vi skal vedligeholde vores kæreste forhold og hvordan vi gør det best muligt.
Så må vi bare håbe vi kan gøre det til virkelighed også

men der er bare så mange ting vores små hoveder bliver udsat for med alle disse hormonelle tanker
En uge er jo faktisk ikke sådan specielt særlig lang tid - men det er det alligevel når man står i det!

Så jeg kan faktisk godt forstå dig!
Jeg er helt enig med dig! Der kommer til, at ske så mange ting i fremtiden, så man skal huske tiden hvor man "kun" var to, synes jeg i hvert fald. Hvor er det dejligt, at i også tænker på jeres kæresteforhold, det er også en ting der betyder meget for mig. For nok skal vi være forældre, men vi skal også stadig være kærester!

Synes godt nok, at der er rigtig meget mit lille hovedet skal holde styr på nogen gange
Anmeld