Hormoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
16 svar
4 synes godt om
14. juli 2013

Lykke:)

God aften alle sammen!

Lige et halv-tude indlæg hefra!
Jeg er gravid, 19+1 i dag. Og her i den seneste tid, er jeg begyndt at føle et ekstremt stort savn til min kæreste! (vi bor sammen og har været sammen i 3,5 år) Men! Jeg kan pludselig føle et kæmpe savn til ham selvom han sidder lige ved siden af mig, så voldsomt, at jeg til tider faktisk begynder at græde. Hvorfor gør jeg det? Er det mine hormoner der går amok og 'driller' mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Kløver

Tror eet er hormoner oplevede det selv under begge mine graviditeter

Anmeld

14. juli 2013

Maja84 skriver:

Tror eet er hormoner oplevede det selv under begge mine graviditeter

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste - hvis man kan sige det sådan
Synes bare, at det er ret ubehagligt på en måde! Og min kæreste føler sig lidt rastløs, for han ved simpelthen ikke hvad han kan gøre for mig, andet end at nusse om mig og bare være til stede

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Lykke:) skriver:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste - hvis man kan sige det sådan
Synes bare, at det er ret ubehagligt på en måde! Og min kæreste føler sig lidt rastløs, for han ved simpelthen ikke hvad han kan gøre for mig, andet end at nusse om mig og bare være til stede

Jeg synes det var sværest under 2 graviditet, savnede ofte og meget og hver aften når min mand kørte på arbejde var jeg så bange for at der skulle ske ham noget og var så vigtigt for mig, at fortælle hvor meget han betød og vi ikke skiltes som uvenner fordi jeg frygtede sådan at der skulle ham noget og jeg skulle leve uden ham

Anmeld

14. juli 2013

Maja84 skriver:

Jeg synes det var sværest under 2 graviditet, savnede ofte og meget og hver aften når min mand kørte på arbejde var jeg så bange for at der skulle ske ham noget og var så vigtigt for mig, at fortælle hvor meget han betød og vi ikke skiltes som uvenner fordi jeg frygtede sådan at der skulle ham noget og jeg skulle leve uden ham

Det er PRÆCIS sådan jeg har det!
Jeg går hjemme - er lige blevet sygemeldt med bækkenløsning - og har tænkte på, om det også kan være en reaktion på, at jeg er så meget alene i hverdagen, da han jo er på arbejde. Men lige præcis som du siger, er jeg også ekstremt bange for, at der skal ske ham noget! - selvom han sidder lige her ved siden af mig i sofaen!

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Det er PRÆCIS sådan jeg har det!
Jeg går hjemme - er lige blevet sygemeldt med bækkenløsning - og har tænkte på, om det også kan være en reaktion på, at jeg er så meget alene i hverdagen, da han jo er på arbejde. Men lige præcis som du siger, er jeg også ekstremt bange for, at der skal ske ham noget! - selvom han sidder lige her ved siden af mig i sofaen!

Tror det er ret normalt, at reagere på alt det nye og det ansvar som følger med den lille ny, og det blandet med hormoner giver en spændende cocktail
Måske nogle hyggelige kæreste oplevelser og at nyde tiden med hinanden inden lille kommer, kan hjælpe lidt  Det hjalp også mig at min mand sendte en SMS når han var kommet godt derud og gav morgenkys når han kom hjem  

Anmeld

14. juli 2013

Maja84 skriver:

Tror det er ret normalt, at reagere på alt det nye og det ansvar som følger med den lille ny, og det blandet med hormoner giver en spændende cocktail
Måske nogle hyggelige kæreste oplevelser og at nyde tiden med hinanden inden lille kommer, kan hjælpe lidt  Det hjalp også mig at min mand sendte en SMS når han var kommet godt derud og gav morgenkys når han kom hjem  

Du har nok ret, man har bare nogen gange brug for, at høre at man ikke er alene i verden om sit lille "problem"

Jeg tror, at jeg vil foreslå ham, at lave nogle kæresteture hvor vi virkelig får hygget gennem. Og så skal jeg nok øve mig lidt på, at være alene hjemme og indse, at han er lige ved siden af mig, så der ingen grund er til, at savne ham eller være bange for, at der sker ham noget.

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Du har nok ret, man har bare nogen gange brug for, at høre at man ikke er alene i verden om sit lille "problem"

Jeg tror, at jeg vil foreslå ham, at lave nogle kæresteture hvor vi virkelig får hygget gennem. Og så skal jeg nok øve mig lidt på, at være alene hjemme og indse, at han er lige ved siden af mig, så der ingen grund er til, at savne ham eller være bange for, at der sker ham noget.

Kan jeg godt forstå, og du er ikke ene

Anmeld

14. juli 2013

Maja84 skriver:

Kan jeg godt forstå, og du er ikke ene

Super rart, at høre fra dig.
Tak for det

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Super rart, at høre fra dig.
Tak for det

Var så lidt, du skriver bare hvis du har brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.