please Hjælp mig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

Merii

Malli skriver:

Ja det kan jeg da godt huske nu du siger det!
Det er MEGA frustrerende når der opstår situationer som disse, de dumper bare ned fra himlen fra den ene dag til den anden!
Min mindste pige, havde den periode du beskriver i ca 3 uger husker ikke om det var lidt mindre eller lidt mere! Men efter der, begyndte hun faktisk at sove igennem uden mad om natten! Hun har været rigtig svær at afvænne flaske om natten, hun vågnede HVER nat, og gav ikke op igen, før hun fik flaske! Hun skreg og var fuldstændig hysterisk! Kort efter hun havde den periode som du beskriver, blev hun syg med feber og drak ikke så meget af mælken om natten, så jeg byttede mælken om natten ud med kamillethe. Da sygsomsperioden var ovre, sov hun igennem! Og har gjort det siden hun er 11 måneder her den 21

Hvordan er jeres putteritual, hvis jeg må spørge!?

Håber han snart vender og sover normalt igen  

Det trøster mig ihvertfald det du skriver

Nåh men vores putteritual er at han bliver puslet og får nattøj på derefter får han børstet tænder bliver lagt i hans seng, får en flaske og der kommer så problemerne hvor han ikke kan finde ud af at sove  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

optimistmor

Merii skriver:

Årh jeg er så ked af det

Siden min søn er født har han haft problemer med at sove både dag og nat.

Han er nu 8 mdr og sover max 30 min x 2 daglig, det har jeg læret at leve med selv om han er pylret og ikke er udvilet, skal lige siges at han er en meget aktiv dreng der aldrig sidder stille så man vil jo tro at han vil sove rigtig godt.

Nåh men spørgsmålet er så at han er begyndt at ikke vil sove om aftenen, hans sidste lur slutter ved en 14-15 tiden og her de sidste par dage 4-5 dage er den hel gal

har han nægtet og nægter at sove om aftenen, han vil hellere lege og står 1000 gange op af tremmesengen osv. kl. bliver tit 23-00 dvs. han har været vågen 8-9 timer

Han vil ikke have den 3. lur

Vi vugger og gør ved men det vil han ikke, han vil kun lege!

har du været ved lægen og fået tjekket for væske på ørerne? det kan være problemet ligger her?

held og lykke

Anmeld

18. juli 2013

Merii

optimistmor skriver:

har du været ved lægen og fået tjekket for væske på ørerne? det kan være problemet ligger her?

held og lykke

Det har jeg ikke fordi jeg synes han viker normal til daglig

Selvom han virker normal til daglig kunne det så ske alligevel?

Tak for dit gode råd

Anmeld

18. juli 2013

optimistmor

Merii skriver:

Det har jeg ikke fordi jeg synes han viker normal til daglig

Selvom han virker normal til daglig kunne det så ske alligevel?

Tak for dit gode råd

det kunne være et forsøg værd :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.