Anderledes barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Kløver

Vi har fået ros begge gange, den første meget sippe/steg og is agtigt dog på buffetmåden, og blev holdt ude

2 gang holdte vi i mine forældres have med helstegt pattegris og smagte fantastisk pg var hyggeligt og mere frit

Næste gang vil vi gerne lave nogetkombi af de to hvor vi har mere frit end den 1 men knap så meget at lave selv på dagen som ved nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Menne

@BRUGER skriver:

Dengang vi holdte barnedåb for vores datter, slog vi et åbent party telt op, det var dejlig solskin så der blev tændt op i grillen og så havde folk ellers hver i ser medbragt noget mad, og vi havde sørget for drikkelse som øl, vin, sodavand, saft og alm. Isvand.. Vi havde så godt nok bestemt hvor folk skulle sidde, men det var kun under maden, derefter havde folk "frie tøjler" og var selv herre over hvor de ville sætte sig, desserten var hjemmelavet æblekage af min mors egne æbler fra haven, dertil kaffe og the.. :-) vi mindes alle sammen dagen som super hyggelig, og det var den virkelig også!

Hyggeligt  

Anmeld

14. juli 2013

Menne

@BRUGER skriver:

Dengang vi holdte barnedåb for vores datter, slog vi et åbent party telt op, det var dejlig solskin så der blev tændt op i grillen og så havde folk ellers hver i ser medbragt noget mad, og vi havde sørget for drikkelse som øl, vin, sodavand, saft og alm. Isvand.. Vi havde så godt nok bestemt hvor folk skulle sidde, men det var kun under maden, derefter havde folk "frie tøjler" og var selv herre over hvor de ville sætte sig, desserten var hjemmelavet æblekage af min mors egne æbler fra haven, dertil kaffe og the.. :-) vi mindes alle sammen dagen som super hyggelig, og det var den virkelig også!

Hyggeligt  

Anmeld

14. juli 2013

@BRUGER

Menne skriver:

Hyggeligt  

Ja meget! :-)

Anmeld

14. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Vi holdte barnedåb i telt i haven en varm sommerdag! Bordplanerne var lavet , så min familie sad sammen, kærestens familie sammen og så sad vi ved vennebordet vi fik buffet med nachos, kylling, oksekød , kartofler, salater, og islagkager jeg synes det var en hyggelig dag, og uden at være for kedeligt

Anmeld

14. juli 2013

pcoramt

Menne skriver:

Ja, selvom der er længe til, er jeg et rigtigt planlægningmenneske.. Har gjort mig nogle tanker vedr. Barnedåb. Ved af egne erfaringer og min omgangskreds, at barnedåb nemt kan blive en meget kedelig affære for alle andre end forældrene . Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre, hvordan nogle af jer har holdt barnedåb?? Er der nogen der hargrebet denne fest lidt anderledes an? Gerne lidt uformelt..

Vi har valgt at vi ikke vil bruge en formue på dåben, så vi lave smørrebrød, desuden holder vi det een lørdag så vores gæster kan få en øl mere  

Anmeld

14. juli 2013

CaWi

Vi holdte barnedåb om sommeren.
Vi havde valgt at gøre det en lørdag, sådan at vi kunne lave det til en stor familie fest. Mener kirken var kl 13

Maden var helstegt pattegris, med diverse salater og brød, og der var frikadeller og pølsehorn til børnene.
Efter maden gik folk ud og snakkede, spillede rundbold og bare hyggede.
(Det blev holdt i laden hos mine svigerforældre der bor på en gård)
Da de kom ind igen var der kaffe, is, frugt og kage.
De fleste voksne og ældre tog hjem ved 21-22 tiden, og vores venner blev så og festede indtil ved 01 tiden.

Vi er glade for den måde vi gjorde det på, for alle hyggede sig gevaldigt og havde en dejlig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.