Gravid og Forlystelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

MIWULA

Annemette07 skriver:

Altså jeg var i Legoland da jeg var 10 uger henne. Jeg gjorde det at jeg tog de mindre vilde forlystelser, hvor der ikk var hårde opbremsninger mm. Som kunne trykke ind på barnet, og nøjes med de lidt mere rolige forlystelser, så ja, det er en både og. Alt med måde :-)

Ja det tænker jeg også bare jeg gør.. Tak for svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

L&V

Ja det ville jeg ikke tøve et sek med.. Bebs ligger så langt inde og er så mikro så ka virkelig ik se hva der sku ku ske

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Månsson skriver:

Ja det ville jeg ikke tøve et sek med.. Bebs ligger så langt inde og er så mikro så ka virkelig ik se hva der sku ku ske

Nej det tænker jeg også lidt.. Der skal vel meget til den kan blive ramt..

Anmeld

14. juli 2013

NovemberBaby2013

Nu hvor jeg er 20 uger henne så nej!
Fra 12+ har jeg intet prøvet, vores pige fejler intet.
Når du kun er 6 uger henne, så kan du sagtens prøve nogle forlystelser, ville dog holde mig fra de helt vilde. Reglen med at gravide intet må prøve, gælder først fra uge 12+, så mor du dig bare mens du ikke har mave på!

Anmeld

14. juli 2013

L&V

MIWULA skriver:

Nej det tænker jeg også lidt.. Der skal vel meget til den kan blive ramt..

Altså jeg ka sige dig så meget at da jeg var 13uger henne med laura kørte jeg galt og fik en hegnspæl i maven og der sagde lægerne at hun intet havde mærket og at hun klarede den fordi de ligger så dybt og godt der så der ska meget til. Men derfor ska man jo selvfølgelig ik udfordre skæbnen men man ka godt stadig ha det sjovt

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

DecemberBaby2013 skriver:

Nu hvor jeg er 20 uger henne så nej!
Fra 12+ har jeg intet prøvet, vores pige fejler intet.
Når du kun er 6 uger henne, så kan du sagtens prøve nogle forlystelser, ville dog holde mig fra de helt vilde. Reglen med at gravide intet må prøve, gælder først fra uge 12+, så mor du dig bare mens du ikke har mave på!

Ihh hvor dejligt at høre.. Tak det vil jeg gøre..

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Månsson skriver:

Altså jeg ka sige dig så meget at da jeg var 13uger henne med laura kørte jeg galt og fik en hegnspæl i maven og der sagde lægerne at hun intet havde mærket og at hun klarede den fordi de ligger så dybt og godt der så der ska meget til. Men derfor ska man jo selvfølgelig ik udfordre skæbnen men man ka godt stadig ha det sjovt

vildt og utroligt der skal så meget til.. det havde jeg ikk troede.. men ja self behøver man ikk udfordre skæbnen som du siger..

Anmeld

14. juli 2013

nielsen2013

stemte ja, du er gravis ikke syg, naturligvis skal du ikke prøve noget hvor du har stor mulighed for voldsomme slag i maven men den lille er jo godt beskyttet. så afsted med dig

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

nielsen2013 skriver:

stemte ja, du er gravis ikke syg, naturligvis skal du ikke prøve noget hvor du har stor mulighed for voldsomme slag i maven men den lille er jo godt beskyttet. så afsted med dig

Hihi du har ret. 

Anmeld

15. juli 2013

L&V

MIWULA skriver:

vildt og utroligt der skal så meget til.. det havde jeg ikk troede.. men ja self behøver man ikk udfordre skæbnen som du siger..

Yeps de ligger så godt og beskyttet derinde.. Tror os hvis der var nogen fare ville de skrive det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.