Gravid og Forlystelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du prøve noget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.054 visninger
22 svar
13 synes godt om
14. juli 2013

MIWULA

Vi skal en tur til hanzapark imorgen men nu har jeg jo en lille spire i maven. 

Kan man godt prøve noget alligevel eller ? Er i uge 6 Idag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Malthe2010

Jeg har stemt nej men mener blandet  Jeg ville ikke prøve noget af det der på nogen måde kunne give dig puf og stød på din mave/underliv.. Men de stille og rolige tur ville jeg absolut ikke have nogen bekymring ved :-) 

rigtig god tur 

Anmeld

14. juli 2013

Pikku Myy

Man må dyrke kontaktsport indtil 3. måned, så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke kan tage en tur i en rutsjebane eller lignende

Anmeld

14. juli 2013

Annemette07

Altså jeg var i Legoland da jeg var 10 uger henne. Jeg gjorde det at jeg tog de mindre vilde forlystelser, hvor der ikk var hårde opbremsninger mm. Som kunne trykke ind på barnet, og nøjes med de lidt mere rolige forlystelser, så ja, det er en både og. Alt med måde :-)

Anmeld

14. juli 2013

Maja_4000

Jeg på Bakken og i bon bon land da jeg var .. 3-4 måneder henne .. Der spurgte jeg ved de ting jeg gerne ville prøve, hvis de sagde god for det, tog jeg med .. Brugte selvfølgelig mest min sunde fornuft det er faktisk meget få ting, hvor de siger od for det .. Men det er jo nok fordi at de så er på den sikre side hehe

Anmeld

14. juli 2013

Maja_4000

Og tillykke! Det havde jeg ikke lige opfanget

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Malthe2010 skriver:

Jeg har stemt nej men mener blandet  Jeg ville ikke prøve noget af det der på nogen måde kunne give dig puf og stød på din mave/underliv.. Men de stille og rolige tur ville jeg absolut ikke have nogen bekymring ved :-) 

rigtig god tur 

Det er faktisk også lidt det jeg tænkte Tak for svar

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Pikku Myy skriver:

Man må dyrke kontaktsport indtil 3. måned, så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke kan tage en tur i en rutsjebane eller lignende

Hihi dejligt at høre.. Tror bare jeg prøver det som ikk giver stød i maven..

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Jeg på Bakken og i bon bon land da jeg var .. 3-4 måneder henne .. Der spurgte jeg ved de ting jeg gerne ville prøve, hvis de sagde god for det, tog jeg med .. Brugte selvfølgelig mest min sunde fornuft det er faktisk meget få ting, hvor de siger od for det .. Men det er jo nok fordi at de så er på den sikre side hehe

Okey tak for svar tror også bare jeg vil bruge min sunde fornuft..

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Og tillykke! Det havde jeg ikke lige opfanget

Hihi tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.