Hvornår begyndte I at købe dstyr til bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
3 måneder henne startede jeg så småt. Med et enkelt sæt tøj eller lidt legetøj hvis jeg så noget jeg kunne lide.
Men ellers var jeg rimelig langt henne før jeg begyndte at købe de større ting, som barnevogn, puslebord og seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

baby2010

Uha det er virkelig et godt spørgsmål - jeg har rigtig meget lyst til at købe alt muligt, men vil vente til jeg er længere henne omkring 4-5 måneder, tror jeg... Jeg har dog meldt mig ind i Matas babyklub og har hentet en barselspakke, selvom jeg kun er i 7. uge  Jeg glæder mig bare så meget!!! 

Anmeld

12. juli 2009

Bondepigen

Jeg begyndte så småt, da jeg var halvejs i graviditeten, men de større ting, fik vi først købt ca. en måned eller 14 dage før, da vi havde et pladsproblem i bilen, så vi prøvede med mange forskellige barnevogne/kombivogne, men endte til sidst med en klapvogn med lift. Vi kunne ikke have andet i bilen (rigtig dumt bagarum), men den løsning er vi faktisk rigtig glade for i dag!!!

Anmeld

12. juli 2009

Vinker

Tror jeg var ca 5 mdr henne da vi bestilte det meste hos babysam. Min kæreste hentede så tingene hjem mens "Vinker" og jeg lå på barselsgangen.

Forinden havde jeg dog købt lidt forskelligt tøj selvom vi ikke kendte kønnet, men jeg arbejder i en børnetøjsbutik så kunne simpelthen ikke lade være med at købe lidt til både piger og drenge - gad ikke det neutrale!

Klapvognen købte jeg faktisk allerede da jeg var 5 mdr henne da den jeg gerne ville have var sat ned med 1100kr.

Anmeld

13. juli 2009

MaleneGærup

baby2010 skriver:

Uha det er virkelig et godt spørgsmål - jeg har rigtig meget lyst til at købe alt muligt, men vil vente til jeg er længere henne omkring 4-5 måneder, tror jeg... Jeg har dog meldt mig ind i Matas babyklub og har hentet en barselspakke, selvom jeg kun er i 7. uge  Jeg glæder mig bare så meget!!! 

Jeg har også vild lydt til at begynde at købe en helt masse (er i uge 16) men er også lidt overtroisk og er derfor også lidt tilbageholdende.
Er ikke begyndt endnu, men har også med vilje undgået at komme i de butikker der har babyudstyr og tøj.

Anmeld

13. juli 2009

Sweet1978

Jeg havde termin i april og vi købte ind i januar, simpelthen for at udnytte januarudsalgtet vi havde et rum vi bare kunne låse af så vi ikke kiggede på det hver dag og var ikke så fanatiske med det der "du må ikke have barnevognen hjemme før fødsel, så går det galt" og alt gik jo også fint, men intet blev pakket ud samlet, redt op mm. før jeg havde født.

Anmeld

14. juli 2009

MaleneGærup

Nu har jeg også købt det første til bebs. Jeg var i HM, skulle alligevel købe en barselsgave til en veninde, der har fået en pige i dag, så kiggede også efter egen interesse. Jeg købte et sæt med 6 dele til 150,- og det er rigtig fint.
(Min kæreste og jeg sad og så på det og kunne ikke forstå at hvor små fødderne er...) Men nu har jeg bare lyst til at købe mere, men som min mor også sagde, er det bedre at købe lidt efter lidt istedet for det hele på en gang....

Anmeld

14. juli 2009

Lise

Vi købte det hele efter MD scanningen - vi ville gerne sikre os at alt var i orden derinde  Og det var det heldigvis!

Anmeld

15. juli 2009

Brams

Morfar og Bedste købte barnevogn til os efter vi havde været til MD skanning. Vi turde ikke kigge på noget før, da vi gerne ville være sikre at alt var som det skulle være.

Har lige været på lang ferie i USA og har købt helt vildt meget babytøj, sko og tilbehør. Det føles rigtigt nu, så nu giver vi os bare hen. Nu er børneværelset klar (det har mormor og bedstefar ordnet mens vi har været på ferie - HURRA for bedsteforældre), så nu skal vi ud og se efter ting til værelset - glæder mig rigtig meget.

Trine 24+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.