Hvornår begyndte I at købe dstyr til bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

MaleneGærup

Kunne godt tænkt mig at vide hvornår I begyndte at købe udstyr til jeres første bebs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

TbCp

Jeg tror jeg var godt halvvejs da vi gik ud og købte udstyr.

Vi gik i baby-vest og min mand sagde til ekspedienten  "vi skal være forældre og vi mangler alt"

Hun lavede en liste over de ting vi kunne få brug, så valgte vi selv til og fra.
Så bestilte vi alt på forhånd. Betaltedepositum og kunne så hente det hele ca. 3 uger før termin. AT jeg så fødte 5 uger før termin var ikke lige med i planlægningen. Men "heldigvis" var vi på sygehuset de første 2 uger så vi nåede at få alt hjem inden Liva og jeg kom hjem

Anmeld

11. juli 2009

Betina88

Puhha ,, Mine forældre har hjulpet os med at købe det meste ,, Og vi har arvet noget tøj fra min kærestes og svigerindens babytøj ..

Jeg var godt henne synes jeg med at de købte barnevogn og seng .. Tøjet var jeg ikk' så langt henne ,,

Anmeld

11. juli 2009

Diana...

Da jeg var 3 måneder henne

Anmeld

11. juli 2009

Mira0911

Tror ca vi begyndte da jeg var 5-6 mdr henne....

Anmeld

11. juli 2009

Isabels-mor

vi har ikk rigtig købt noget selv.. Vi har arvet en masse fra min faster( har to fættere på 7 og 5) så det eneste vi selv skulle ud og have var en barnevogn og der var jeg 5-6 måneder henne.. og har da self købt lidt tøj når jeg har set noget jeg sys jeg bar må eje

Anmeld

11. juli 2009

DianaMalou

jeg er så småt igang .. er 14 uger henne .. har i dag været ude og købe dyne og sengetøj og nogen andre små ting .. min fam hjælper med det meste og self det som er dyrest .. da jeg ik har råd til at købe lejlighed og bebs ting så de har lovet at købe det vigtigeste ..

Anmeld

11. juli 2009

Christopher&Andreas

hej.... Kunne slet ikke vente så bestilte alt og handlede lidt i babysam allerede samme dag som NF-scanning her 2 graviditet har vi handlet lidt siden vi fandt ud af det..... ka slet ikke lade være hehe elsker at kigge og handle
 knus gitte 33+5

Anmeld

11. juli 2009

Nanna1985

Første gang købte jeg hele tiden efter MD-scanningen..

Jeg venter nu vores andet barn og det eneste jeg har købt fra ny er en kravlegård ellers har jeg INTET købt

Hilsen Nanna (32+4)

Anmeld

11. juli 2009

Pige2009

Jeg begyndte at købe en smule da jeg var i uge 24.

Knus Linda 27+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.