Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejligt at høre, det gik godt i dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt de 2 bøller har det godt :-)
og da i øvrigt ikke dårligt med en ekstra scanning af dem
Fantastisk.... Og altså, jeg er da ligeglad med om det så er abekatter..... I SKAL VÆRE FORÆLDRE.....
Ja, undskyld, jeg kan bare stadig ikke lade vær med at juble over i skal være forældre, og til hele 2 stk
Årh godt med to lækkerheds-bøller
Dejligt at det var en god scanning og man bliver jo aldrig træt af at se de små mirakler i maven, så det er da kun dejligt at du skal scannes igen
ønskebarn74 skriver: Bøllerne har det fint og er nogle store krabater... 18cm x 2... Billederne var ikke gode, så vi får en ny scanning.. Nu til den alvorlige del.. Vær venlig at respektere at kønnet vores hemmelighed.. Det skrev jeg allerede i sidste indlæg og sådan ER det bare.. VORES BØRN VORES VALG.. Familien skal have det at vide først.. Ved i er mange der har fulgt mig igennem tykt og tyndt.. Men det her er for meget.. God kend alle sammen..
Bøllerne har det fint og er nogle store krabater...
18cm x 2...
Billederne var ikke gode, så vi får en ny scanning..
Nu til den alvorlige del.. Vær venlig at respektere at kønnet vores hemmelighed.. Det skrev jeg allerede i sidste indlæg og sådan ER det bare.. VORES BØRN VORES VALG.. Familien skal have det at vide først.. Ved i er mange der har fulgt mig igennem tykt og tyndt.. Men det her er for meget..
God kend alle sammen..
fedt fedt fedt!!! stalker dig lidt til tider og er tit inde og se om du har skrevet noget nyt
er simpelthend bare så glad for at i endelig skal være forældre og så til to små bølle-babyer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128