Update på kønsscanning (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

DianaRJS

nielsen80 skriver:

Hvor dejligt søde!!!!!

Skønt at bøllerne trives - er det normalt de er samme størrelse på det her tidspunkt? Troede der ofte var en forskel på tvillinger, men det er måske først senere?

det er meget normalt de har ca samme størrelse...

mine var også 7,6 cm og 8,1 cm da vi var til kønsscanning, dog var det lidt tidligere i graviditeten så de var self lige en anelse eller 2 mindre

men kommer også lidt an på om de er tve eller enæggede enæggede er normalt en anelse mindre end tve da de jo mere deler 

i hvert fald sådan jeg forstod det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Tak søde..  Hvordan har du det idag?

skal til læge mandag da jeg desværre er begyndt at få plukveer der gør ondt :/ min ældste er jo født 6 uger for tidligt, og de er lidt bange for at jeg så også vil gå tidligere igang denne her gang nu når jeg allerede nu har så mange gener men blev jo allerede sygemeldt for 6 uger siden pga. bækkenløsninger, sådan noget møg -.- men så længe de sørger for prinsen og prinsessen har det godt er jeg glad <3...

men nu må vi se.. HÅBER og tror på det bare en grum blærebetændelse jeg har fået anskaffet mig og det så er fint efterfølgende!!!!

Anmeld

13. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

det er meget normalt de har ca samme størrelse...

mine var også 7,6 cm og 8,1 cm da vi var til kønsscanning, dog var det lidt tidligere i graviditeten så de var self lige en anelse eller 2 mindre

men kommer også lidt an på om de er tve eller enæggede enæggede er normalt en anelse mindre end tve da de jo mere deler 

i hvert fald sådan jeg forstod det

Samme jeg har fået at vide.. 

Anmeld

13. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

skal til læge mandag da jeg desværre er begyndt at få plukveer der gør ondt :/ min ældste er jo født 6 uger for tidligt, og de er lidt bange for at jeg så også vil gå tidligere igang denne her gang nu når jeg allerede nu har så mange gener men blev jo allerede sygemeldt for 6 uger siden pga. bækkenløsninger, sådan noget møg -.- men så længe de sørger for prinsen og prinsessen har det godt er jeg glad <3...

men nu må vi se.. HÅBER og tror på det bare en grum blærebetændelse jeg har fået anskaffet mig og det så er fint efterfølgende!!!!

Ej øv sødeste.. Det er derfor jeg er sygemeldt.. Min livmoder bliver nemt irriteret.. 

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Ej øv sødeste.. Det er derfor jeg er sygemeldt.. Min livmoder bliver nemt irriteret.. 

ja men ork hvor det altså irriterende :/

Den yngste af mine er født 39+6  så der gik jeg jo tiden ud, så HÅBER også det bliver sådan denne her gang så jeg kan få lov at gå til uge 38...

men lgie nu tager vi bare en dag af gangen

men ja det også træls for dig... og du har enda lige nogle uger længere end mig.. har så ondt af dig at du også skal gå sygemeldt....

Anmeld

13. juli 2013

mpr

Dejligt at det gik godt med de små!

Så må vi jo lige glæde os lidt længere til at de kommer til verden til vi høre hvad det blev Men det vigtigste er også at de er helt som de skal være derinde

Selv god weekend

Anmeld

13. juli 2013

B&J

det er jo så over fantastisk det overhoved kan vær JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anmeld

13. juli 2013

VNB

ønskebarn74 skriver:

Bøllerne har det fint og er nogle store krabater... 

18cm x 2... 

Billederne var ikke gode, så vi får en ny scanning.. 

Nu til den alvorlige del.. Vær venlig at respektere at kønnet vores hemmelighed.. Det skrev jeg allerede i sidste indlæg og sådan ER det bare.. VORES BØRN VORES VALG.. Familien skal have det at vide først.. Ved i er mange der har fulgt mig igennem tykt og tyndt.. Men det her er for meget.. 

God weekend alle sammen.. 

hvor er det dejligt at de trives

og hvor må det være fantastisk at det KUN er jer der kender kønnet 

Anmeld

13. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Bøllerne har det fint og er nogle store krabater... 

18cm x 2... 

Billederne var ikke gode, så vi får en ny scanning.. 

Nu til den alvorlige del.. Vær venlig at respektere at kønnet vores hemmelighed.. Det skrev jeg allerede i sidste indlæg og sådan ER det bare.. VORES BØRN VORES VALG.. Familien skal have det at vide først.. Ved i er mange der har fulgt mig igennem tykt og tyndt.. Men det her er for meget.. 

God weekend alle sammen.. 

Så fantastisk at høre alt er gået som det skulle, og dejligt i har fået tilbudt en ekstra scanning
bare de er sunde og raske så er alt andet også lige meget.

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

Sikke dejligt, og håber i får en god ekstra scanning også, så dejligt for jer

Selvfølgelig er det jeres valg, personligt kan jeg godt glemme hvis folk vil holde nyheden for dem selv, hvis de skriver om en scanning de har været til, så spørger absolut ikke for at være pressende. I skal nyde oplevelsen som i vil opleve den, i princippet er din graviditet jo en ting mellem din mand og dig

Jeg synes bare det er dejligt at høre de stortrives, og så kan kønnene jo i princippet være ligegyldigt, så længe de to dejlige bøller bare er sunde og raske og vokser som de skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.