Konstant tørstig?? Kan det virkelig blive ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.705 visninger
19 svar
6 synes godt om
12. juli 2013

banana3

Jeg har lige ramt uge 37, og jeg er her de sidste dage åbenbart blevet kronisk tørstig! Jeg er plejer at drikke meget vand i løbet af en dag (ihvertfald 2 litter) men det har taget helt overhånd nu! Selvom jeg nærmest kan mærke det kolde vand i halsen, og der nærmest ikke kan være mere vand i mig, så er jeg fortsat SÅ tørstig hele tiden.. Det giver til tider ubehag ved at jeg jo selvfølgelig er prop "mæt" af al det vand, og alligevel har jeg trængen til endnu mere.. Det virker jo nærmest som an besættelse.. Ved godt det er blevet varmt i luften også, men jeg har aldrig oplevet noget i den dur her.. Kender i andre til det her ?? Og hvor længe fortsætter det mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Goggelogge

Jeg er 36+0 og jeg drikker også meget mere end jeg plejer, så tror bare vejret gør noget

Anmeld

12. juli 2013

ESV

banana3 skriver:

Jeg har lige ramt uge 37, og jeg er her de sidste dage åbenbart blevet kronisk tørstig! Jeg er plejer at drikke meget vand i løbet af en dag (ihvertfald 2 litter) men det har taget helt overhånd nu! Selvom jeg nærmest kan mærke det kolde vand i halsen, og der nærmest ikke kan være mere vand i mig, så er jeg fortsat SÅ tørstig hele tiden.. Det giver til tider ubehag ved at jeg jo selvfølgelig er prop "mæt" af al det vand, og alligevel har jeg trængen til endnu mere.. Det virker jo nærmest som an besættelse.. Ved godt det er blevet varmt i luften også, men jeg har aldrig oplevet noget i den dur her.. Kender i andre til det her ?? Og hvor længe fortsætter det mon?

Ikke for at male fanden på væggen men er du blevet undersøgt for graviditets sukkersyge? For jeg syntes det lyder lidt vildt

Anmeld

12. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

banana3 skriver:

Tænker også lidt sukkersyge. Men det er jo også meget varmt og det er jo også utrolig hårdt at være gravid. Men jeeg ville nok blive undersøgt for sukkeesyge

Anmeld

12. juli 2013

banana3

ESV skriver:

Ikke for at male fanden på væggen men er du blevet undersøgt for graviditets sukkersyge? For jeg syntes det lyder lidt vildt

Sukkersyge? Hvordan får jeg det sat i værk? Kan det vente til Jordmoder på mandag? Hvad er tegnene på sukkersyge ?? Tak for dit svar

Anmeld

12. juli 2013

banana3

MiichellaMalou skriver:

Tænker også lidt sukkersyge. Men det er jo også meget varmt og det er jo også utrolig hårdt at være gravid. Men jeeg ville nok blive undersøgt for sukkeesyge

Hvordan bliver jeg undersøgt for det? er det noget jeg skal sige til jordmoderen på mandag?

Anmeld

12. juli 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Tegn på sukkersyge er at man hele tiden er tørstig  (Og flere som

jeg har glemt)

Anmeld

12. juli 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Jeg har også været konstant tørstig de sidste par uger.. Vågner også om natten og føler at jeg er ved at dehydrere selvom jeg har drukket viiiildt meget.. Det er lidt anstrengende 

Anmeld

12. juli 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Hvordan bliver jeg undersøgt for det? er det noget jeg skal sige til jordmoderen på mandag?

JM tjekker det hver gang i din urin (om der er glucose i..)

Anmeld

12. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

banana3 skriver:

Ja sig det til jordemoderen på mandag, men skal du alligevel ikke undersøge din urin hver gang du enten er til læge eller jordemoder? For det bliver jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.