Isak 1 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

M (:

Akmese skriver:

ÅH hvad er opskriften søde ???!

Gad jeg nu også godt at Isak ville, det er maks 10 min i skråstolen eller legetæppet efter han har sovet, spist og fået skiftet ble at han lige har sit moment

Ja det er helt vildt som tiden den bare går !!

Hmm.. Tror opskriften er at øve ham i det.. Desværre! 

Det lyder da også hårdt. Herhjemme kan Hjalte godt underholde sig selv i hele og halve timer (det gør han aldrig, men har aldrig oplevet brok over, at han skulle underholde sig selv - kun hvis han er for træt)..

Den smutter hurtigere end vi kan fange den! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Mink

emmagirl skriver:

Wauw, et godt billede! SÅÅ vågne, klare og smukke øjne 

Tak søde

vi trillede også om til fotografen, og mad fik han deromme så han var bare klar !  

GUUUUUD du har snart din lille dreng i armene  glæder mig til at "møde" ham

Anmeld

12. juli 2013

Juliekp

Tak skal du ha søde

Så skal jeg jo endelig også nyde det, for lille skønne Nicoline vil jo ikke putte så meget længere

Nej desværre søde, der skal bare ske noget hele tiden, hun vil bare ikke sidde stille den bandit  Men det sker da at hun nogen gange bare vil putte med sin moar hehe..

Men husker jo selv hvor hårdt det var da Nicoline hang på mig 24/7. Kunne hverken nå i bad eller noget og var total drænet for energi. Kan bare huske jeg tænkte "hvis det forsætter sådan her, overlever jeg ikke"... 

Anmeld

12. juli 2013

Mink

M (: skriver:

Hmm.. Tror opskriften er at øve ham i det.. Desværre! 

Det lyder da også hårdt. Herhjemme kan Hjalte godt underholde sig selv i hele og halve timer (det gør han aldrig, men har aldrig oplevet brok over, at han skulle underholde sig selv - kun hvis han er for træt)..

Den smutter hurtigere end vi kan fange den! 

Ja jeg prøver også om dagen, men må ærlig indrømme at om aftenen er jeg sku for træt ! og så ender han med at putte hos mooooar  selvom det er fy fy.... er jo alene lidt endnu til at tage "kampene"...

Ej det er da bare skønt !! tyder jo bare på han er rigtig veltilpas og tryg i sine omgivelser !!

Og ja til tider synes jeg helt man bare står på sidelinjen og kigger på imens livet suser derud ad ...

Anmeld

12. juli 2013

Mink

Juliekp skriver:

Nej desværre søde, der skal bare ske noget hele tiden, hun vil bare ikke sidde stille den bandit  Men det sker da at hun nogen gange bare vil putte med sin moar hehe..

Men husker jo selv hvor hårdt det var da Nicoline hang på mig 24/7. Kunne hverken nå i bad eller noget og var total drænet for energi. Kan bare huske jeg tænkte "hvis det forsætter sådan her, overlever jeg ikke"... 

Der er bare fart på  det er da dejligt ! hun har rigtig alderen hvor du får en masse igen, den tid glæder jeg mig nu også til !

Det ER ogsåbare rigtig hårdt ! glæder mig til vi skal ned til farmand, så er det mors tur til at prøve sove mere end 2-3 timer af gangen ... og SLET ikke ha tid til at sove om dagen ...

Alle siger du skal huske at slappe af når lillemanden endelig sover - jo jo det er da rigtigt, men jeg har altså ikke en lille hus alf som kommer og vasker tøj, vasker op, laver mad og gør rent !! så det skal jo også gøres når lillemanden endelig sover ... så kommer han i slyngen ..

har i ferie derhjemme nu ?

Anmeld

12. juli 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja jeg prøver også om dagen, men må ærlig indrømme at om aftenen er jeg sku for træt ! og så ender han med at putte hos mooooar  selvom det er fy fy.... er jo alene lidt endnu til at tage "kampene"...

Ej det er da bare skønt !! tyder jo bare på han er rigtig veltilpas og tryg i sine omgivelser !!

Og ja til tider synes jeg helt man bare står på sidelinjen og kigger på imens livet suser derud ad ...

Det er klart nemmere, når man er to til at tage kampen (og til at holde den anden i ørerne ).. Hvor længe endnu er du græsenke?

Årh, det er jeg glad for at du siger! 

Anmeld

12. juli 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Der er bare fart på  det er da dejligt ! hun har rigtig alderen hvor du får en masse igen, den tid glæder jeg mig nu også til !

Det ER ogsåbare rigtig hårdt ! glæder mig til vi skal ned til farmand, så er det mors tur til at prøve sove mere end 2-3 timer af gangen ... og SLET ikke ha tid til at sove om dagen ...

Alle siger du skal huske at slappe af når lillemanden endelig sover - jo jo det er da rigtigt, men jeg har altså ikke en lille hus alf som kommer og vasker tøj, vasker op, laver mad og gør rent !! så det skal jo også gøres når lillemanden endelig sover ... så kommer han i slyngen ..

har i ferie derhjemme nu ?

Det forstår jeg godt du gør, det er også en fantastisk tid 

Det bliver også bare så skønt for dig når farmand kommer lidt mere ind i billedet, så du kan få sovet og få noget energi. Men synes sgu det sejt du pt klare det alene 

Ja det jo lige præcis det! Synes heller ikke jeg havde tid til at sove når Nicoline endelig sov, så var der 117 ting der skulle klares istedet. Men har med tiden lært at priotere lidt anderledes, det er jeg blevet nød til. 

Nej ikke længere... Vi kom hjem fra Mallorca for små 2 uger siden. Mikkel havde ferie i 2 uger, så den ene uge brugte vi herhjemme og den anden sydpå. Så skønt 

Anmeld

12. juli 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Tak søde

vi trillede også om til fotografen, og mad fik han deromme så han var bare klar !  

GUUUUUD du har snart din lille dreng i armene  glæder mig til at "møde" ham

Han ser bare dejlig ud!  

Jeg glæder mig også MEGET til at møde min lille guldklump 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.