Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isak til sin første fotografering ud af 12 29 dage gammel d. 27.06.12. <3 ville lige vise ham frem
go weekend alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: Isak til sin første fotografering ud af 12 29 dage gammel d. 27.06.12. <3 ville lige vise ham frem go weekend alle sammen
Hvor er han sød!
M (: skriver: Hvor er han sød!
Tak søde !! vi skal snart afsted til 2 måneders men altså han er en lille abe som kun vil hænge derfor er de billeder lidt forsinket
håber det går godt med jer alle sammen
Akmese skriver: Tak søde !! vi skal snart afsted til 2 måneders men altså han er en lille abe som kun vil hænge derfor er de billeder lidt forsinket håber det går godt med jer alle sammen
Hahaha, det bliver bedre, når han bliver ældre!
Jo tak, det går rigtig godt. Hjalte er lige blevet 18 uger igår, og har de sidste par nætter sovet i telt (for første gang). Så det går super!
M (: skriver: Hahaha, det bliver bedre, når han bliver ældre! Jo tak, det går rigtig godt. Hjalte er lige blevet 18 uger igår, og har de sidste par nætter sovet i telt (for første gang). Så det går super!
Ja min sp mener at han skal vænne sig til at være mindre abeunge men jef er sikker på det nok skal komme helt naturligt.. er sikker på at jeg helt sikkert gerne vil putte med ham, længere end han vil med mig så jeg vil bare nyde det ( selvom det er hårdt at gå i bad med den ene halvdel under bruseren, mens den anden del stadig er ved at få tøjet af da der maks er et par minutters fred inden han opdager han ikk hænger mere)
Lyder ekstremt hyggeligt med telttur store dreng tænk det er halvdelen af din graviditetstid han allerede har været her
Akmese skriver: Ja min sp mener at han skal vænne sig til at være mindre abeunge men jef er sikker på det nok skal komme helt naturligt.. er sikker på at jeg helt sikkert gerne vil putte med ham, længere end han vil med mig så jeg vil bare nyde det ( selvom det er hårdt at gå i bad med den ene halvdel under bruseren, mens den anden del stadig er ved at få tøjet af da der maks er et par minutters fred inden han opdager han ikk hænger mere) Lyder ekstremt hyggeligt med telttur store dreng tænk det er halvdelen af din graviditetstid han allerede har været her
Haha, ville gerne sige at jeg kendte til det, men det gør jeg "desværre" ikke. Hjalte er en rigtig lille putte-trold, men vil heldigvis lige så gerne underholde sig selv/sove alene i sin tremmeseng (50 cm fra mor )..
Guuuud ja! Sådan havde jeg slet ikke set på det..
(og d. 23/7 er det et år siden jeg testede positiv )
Han er bare så skøn søde
Nicoline var godt nok også noget af en abeunge da hun var helt lille, men det aftog med tiden...
Glæder mig allerede til at se billeder fra 2 mdr fotografering
Wauw, et godt billede! SÅÅ vågne, klare og smukke øjne
M (: skriver: Haha, ville gerne sige at jeg kendte til det, men det gør jeg "desværre" ikke. Hjalte er en rigtig lille putte-trold, men vil heldigvis lige så gerne underholde sig selv/sove alene i sin tremmeseng (50 cm fra mor ).. Guuuud ja! Sådan havde jeg slet ikke set på det.. (og d. 23/7 er det et år siden jeg testede positiv )
ÅH hvad er opskriften søde ???!
Gad jeg nu også godt at Isak ville, det er maks 10 min i skråstolen eller legetæppet efter han har sovet, spist og fået skiftet ble at han lige har sit moment
Ja det er helt vildt som tiden den bare går !!
Juliekp skriver: Han er bare så skøn søde Nicoline var godt nok også noget af en abeunge da hun var helt lille, men det aftog med tiden... Glæder mig allerede til at se billeder fra 2 mdr fotografering
Tak skal du ha søde
Så skal jeg jo endelig også nyde det, for lille skønne Nicoline vil jo ikke putte så meget længere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128