Vores datter vil ikke sove på ryggen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

Rockertand

Bertris skriver:

Ja som overskriften siger nægter vores datter at falde i søvn på ryggen medmindre vi kører i barnevogn med hende eller hun går kold på legetæppet. 
Ligger vi hende på maven går hun ud som et lys, men på ryggen kan vi bruger laaaaaaaang tid før hun falder i søvn også er det ofte pga hun har brugt alt sin energi på at græde/skrige

What can we do? 
Vi vil ikke blive ved med at lade hende falde i søvn på maven, også vende hende når hun endelig sover dybt nok ... 

Citat fra min første sundhedsplejerske: "- og hvad så? Så lad ham dog sove på maven!".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Bertris

Merii skriver:

Min søn er præcis som du skriver han er 8 mdr Idag og han elsker og elsker at sove på maven, han nyder det simpelthen så det får han lov til Han sover normalt på ryggen i barnevognen og det ser ikke ud som om det genere ham.Hvis du rænker at der ikke er noget galt så lade h•n sove på maven

Altså er ikke nervøs som sådan for vuggedød, men hun er bare "kun" 3 1/2 måned 

hun har sovet på maven siden hun kom i tremmeseng fordi hun bedst fald i søvn sådan.
I vuggen var det heller ikke et problem på ryggen, men den kunne hun ikke være i mere

Anmeld

13. juli 2013

lycly

Bertris skriver:

I hendes tremmeseng på hendes værelse hvor hun har sovet siden hun var 3-4 uger gammel. 

Kan det være sengen hun ikke bryder sig om? For hvis der ikke er noget problem i barnevognen så er det ikke noget med ryggen tænker jeg..

Anmeld

13. juli 2013

Mumto3

De. Vokser jo fra, ikke at måtte sove maven, så man kunnevælge at vende baby, indtil hin må sove på maven, eller bare tage en beslutning omat jeres barn. Viser med alt tydelighed at det sover bedst på maven, og derfor får hun lov til det, også selvom de officielle anbefalinger er noget andet. Det er et temprament spørgsmål! Jeg kender flere der lader deres babyer sover på maven, men der er også mange der er helt hysteriske med at det må babyer ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.