Vores datter vil ikke sove på ryggen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
13 svar
2 synes godt om
12. juli 2013

Bertris

Ja som overskriften siger nægter vores datter at falde i søvn på ryggen medmindre vi kører i barnevogn med hende eller hun går kold på legetæppet. 
Ligger vi hende på maven går hun ud som et lys, men på ryggen kan vi bruger laaaaaaaang tid før hun falder i søvn også er det ofte pga hun har brugt alt sin energi på at græde/skrige

What can we do? 
Vi vil ikke blive ved med at lade hende falde i søvn på maven, også vende hende når hun endelig sover dybt nok ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Maja88

Bertris skriver:

Ja som overskriften siger nægter vores datter at falde i søvn på ryggen medmindre vi kører i barnevogn med hende eller hun går kold på legetæppet. 
Ligger vi hende på maven går hun ud som et lys, men på ryggen kan vi bruger laaaaaaaang tid før hun falder i søvn også er det ofte pga hun har brugt alt sin energi på at græde/skrige

What can we do? 
Vi vil ikke blive ved med at lade hende falde i søvn på maven, også vende hende når hun endelig sover dybt nok ... 

Har i fået tjekket ved en fys eller kiroprakter

Anmeld

12. juli 2013

HeidiKorsgaard

Prøv at tage hende med til en kranio sakral (hedder det hvis ?) Vi fik vores søn tjekket da han var 2 måneder fordi han kun ville ligge til den ene side, det viste sig han havde nogle overlapninger i nakken, som gjorde det gjorde ondt når han vendte hovedet mod højre.

Anmeld

12. juli 2013

Bertris

Maja88 skriver:

Har i fået tjekket ved en fys eller kiroprakter

Det tænker jeg ikke er nødvendigt når det kun er når hun er i sin egen seng hun ikke vil, så har svært ved at tro det er fysisk der er noget galt ..

Anmeld

12. juli 2013

Maja88

Bertris skriver:

Det tænker jeg ikke er nødvendigt når det kun er når hun er i sin egen seng hun ikke vil, så har svært ved at tro det er fysisk der er noget galt ..

Jeg ville få tjekket for en sikkerheds skyld

Anmeld

12. juli 2013

Bertris

Men ingen med nogen råd hvor der egenlig ikke er noget galt fysisk?

- for det tror jeg virkelig ikke der er

Anmeld

12. juli 2013

lycly

Hvor lægger I hende til at sove når det er?

Anmeld

12. juli 2013

Merii

Bertris skriver:

Min søn er præcis som du skriver han er 8 mdr Idag og han elsker og elsker at sove på maven, han nyder det simpelthen så det får han lov til Han sover normalt på ryggen i barnevognen og det ser ikke ud som om det genere ham.Hvis du rænker at der ikke er noget galt så lade h•n sove på maven

Anmeld

12. juli 2013

tribk

Bertris skriver:

Min søvn sov på maven fra han var 12 uger. Han løftede hovedet uden problemer, og vendte selv hovedet som han ville. Han havde galoperende kolik indtil da, og det stoppede da vi lod ham sove på maven, og han sov igennem fra 22-6 ca.

Så jeg ville ikke gøre noget ved det.

Anmeld

12. juli 2013

Bertris

LuLy skriver:

Hvor lægger I hende til at sove når det er?

I hendes tremmeseng på hendes værelse hvor hun har sovet siden hun var 3-4 uger gammel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.